< Tilbake til oversikten

Kavli ost - partystopper?

Sykepleierstudine sa for siden:

Jeg bare lurer for det er så innmari godt! Som snacks, middagstilbehør osv.
Jeg kutta ut alt av meieriprodukter utenom smør fordi vekta stod stille i 5-6 uker.. og vekta begynte å gå nedover igjen den:) Men nå prøver jeg altså med kavli jalapenos igjen - men ikke en hel pakke som tidligere, bare en halv:) Og den har jo ikke karbs i seg.

StineH sa for siden:

Jeg føler dette er ett veldig omstridt tema.. Om hvorvidt meieriprodukter er bra eller ikke.. For mange virker det som om nødbremsen slåes på med èn gang de spiser for mye.. Men sånn som jeg kan spise ost i kg'svis (omtrent da) uten at det påvirker vekten min på noen annen måte enn positivt...
Men det handler jo såklart om å begrense seg.. Jeg var SÅ kjempesulten i stad (LANG dag på jobb, så flere timer hos dyrlegen med pusekatten min, før jeg ENDELIG kom meg hjem) at jeg spiste mer enn nødvendig.. og nå kjennes det som en klump nederst i magen...

Men OT! Jeg tror du kan spise det så lenge du klarer å begrense deg, og stopper vekta opp igjen nå, så vet du i allefall hva som skal til for at du skal gå nedover igjen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.