Og i Hjemmet... og i Allers... dette går veien dere! Selv om man kan mistenke at disse bladene hiver seg på "trenden" og gir folk det de vil ha NÅ - kan man jo håpe på å høste positivt av det uansett.
Tara sin kostholdsekspert er lavkarbofan! De har tips og råd til de som ønsker å prøve. Jeg synes det er LITT lite fett - det begrunner de med at ikke så mange kvinner liker at maten flyter i fett... (de skulle bare visst) - samtidig har de forslag til andre måter å få i seg fett på som feks avocado, creme fraiche, fløte osv.
Hvis jeg orker skal jeg skanne inn artiklene og legge ut her - synes det er så viktig å dele og vise at media ER med oss - ihvertfall de magasinene som de fleste kjøper ;)
Dette er jo supergode nyheter!!!
Synes det er vanskelig å "stå frem" som lavkarber pga skepsis hos de aller fleste.. Godt nyttig info kommer ut til folket:)
Det er hele 7 og ei halv side! Litt generelt om lavkarbo som kanskje ikke er all verden for oss som har holdt på ei stund. Men grei innføring og motivering for nye som ønsker å prøve. De fleste sidene er oppskrifter med lekre bilder (frokost, lunsj, middag). Kvinnetilpasset lavkarbo.
Jeg "fant" lavkarbo I [MAG].
Det var ikke noen artikkel om lavkarbo, men en jente som gikk ned mye ved hjelp av lavkarbo, og de linket faktisk til dette forumet :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.