< Tilbake til oversikten

Kari Jaquesson overdrive

BitTorres sa for siden:

Jeg tror at med en sånn media-overdrive som Kari har fått i det siste, så er det flere som blir oppmerksomme på henne. Flere har fått gjennomgå i år, også trenings "guru" Børge Fagerli. De aller fleste med litt erfaring og kunnskap på området rister på hodet og/eller trekker på smilebåndet.
Fordi hun er langt ute på jordet. Men det er jo i tråd med henns "kom deg ut og rør på deg" filosofi, så sånn sett passer det jo bra.
Jenta er så forstokket, så man skulle ikke tro at det gikk an (men det går altså an, beviselig) og de som heier på henne, synes jeg skal få fortsette med det. De slutter med det når de har prøvd opplegget hennes. De som ikke heier, er de som VET, som regel av egen erfaring, eller fordi de har litt mer kunnskap.
Men det er jo ikke bare lavkarbo som får gjennomgå, neida, som sagt har både Fagerli og Roede fått sitt pass påskrevet. Fagerli er ekstremt kunnskapsrik innen trening og ernæring, og selv om jeg ikke alltid er enig med ham, har jeg ingen problem med å innrømme at han besitter langt mer kunnskap enn meg.
Men om meg selv er det bare meg som er eksperten. Men det vil ikke Kari gå med på. Nei, hun er ekspert på alle hun. ALLE fungerer på den måten som hun sier - alle andre har feil, HUN besitter svarene.
Det blir litt for gjennomsiktig for min del, det hun bedriver er PR til de grader, så hun kan tjene enda mer penger. Er det noen som driver spekulativt så er det den dama - blant annet på spa og helsereiser til syden med godt voksne damer.
Så får hun heller klage, skrike og rope! De som heier og heier får prøve da, og se om det virker. Vi andre, vi får heller spise oss sunne og friske på lavkarbo. Så får vi heller plukke opp restene av de som har vært med på Karis "løp for livet og spis for all ikke fett" regime, og lære dem at det finnes en riktig vei å gå, sånn at de også kan blir sunne og friske til slutt.

arkine sa for siden:

det var et godt innlegg .

RaoulDuke sa for siden:

Det lukter bevisst medie-strategi av hele greia. Spiller ingen rolle om 3/4 av befolkningen synes hun er idiot, dersom de resterende 1/4 kjøper opplegget hennes og gir henne penger havner hun solid i pluss.

Dette gjorde hun kun for å få oppmerksomhet. Og det virket...

LIBBA sa for siden:

:ja: og media lar seg manipulere!

streber sa for siden:

Bra BitTorres:)Godt innlegg!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.