Hei, startet opp min ketolyse/lavkarbo diett igjen på mandag (prøvd ett par ganger før). Men denne gangen skal det gå ;). Har gått ned 3.2 kg siden mandag. Går det ann da?? Er det fordi jeg hadde så mye vann i kroppen? Jeg kom i ketose allerede tirsdag, med dårlig ånde, ømme legger og alt det som følger med:p. Men det må man ta med..
Også lure jeg på om hvilke viaminer som er lure å ta? (har ikke ketlyse sine).
Håper noen som vil svare:confused:.
Ellers må jeg bare si dette er ett flott forum og det er så utrolig mange flinke folk her:_punk:
Kalium, krom, magnesium, multivitaminer, sink, selen, kalsium iallfall :)
Er jo det som er i de ketolyse tablettene.
Kjøper du multivitamin er nok det meste i det (kanskje bortsett fra kalsium).
Hei,
Gå inn på www.ketlolyse.no så ser du hva du trenger. Vareutvalget til Ketolyse får man også kjøpt på enkelte Menybutikker.
Det er anbefalt at man tar tilskudd på ketogene dietter hvilket merke man velger er helt opp til den enkelte men ketolysetablettene er designet for å optimalisere ketolysekuren. De som bruker ketolysetablettene sier at de faller billigere ut enn å kjøpe tisvarende på helsekost/apotek.
Tusen takk for svar..:). Jeg får kjøpe meg litt vitaminer skjønner jeg..
Jeg har funnet ett slags knekkebrød som heter Fiberrik med solsikkefrø. ingredienser erHvetekli, siktet rugmel og solsikkekjerner.. 2,7 karbo i en skive hvorav sukker 0,5. Går det ann å spise litt slike??
De var veldig gode med eggesalat og salami nemlig:snill:
I "teorien" er en fiberrik nå og da helt ok, men det er veldig mange som ikke går ned i vekt når de spiser noen form for brød/korn/frø/kli. Det må du rett og slett kjenne på egen kropp - vi er så forskjellige med hensyn til hva vi "tåler". :)
Kjøper du Spektro sin multi vitamin mineral får du i deg alt, men jeg anbefaler å kjøpe ekstra magnesium og kanskje krom også om du har mye sukkersug. Sink er heller ikke dumt å ta for seg på kveldstid siden det ikke så lett opptaes.
Tusen takk for alle svar:) setter stor pris på det.
Ha en strålende helg alle sammen:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.