< Tilbake til oversikten

Kan noen fortelle meg hva PSMF er for noe?

Bee sa for siden:

Klør meg i huet....:confused:

Bee sa for siden:

Takk takk! Hørtes slitsomt ut gitt. :p

nellie sa for siden:

Det er forferdelig..

Opheliia sa for siden:

Loone hadde veldig positiv erfaring med det vet jeg:)
Jeg har ikke prøvd meg på det..vet ikke om jeg gidder heller:p Ser stress ut:o

Cherry sa for siden:

Tja, sleng med litt fløte og rømme så har du omtrent mitt kosthold. Ikkeno stress. Det der er jo lavkarbo på ett vis.

Opheliia sa for siden:

Ja, det er det, men nå når jeg endelig har lært meg selv å få i meg nok fett så skal jeg plutselig kutte det ut på PSMF:p Det er stress....dermed gidder jeg ikke:rolleyes:

nellie sa for siden:

Det at det er lavkarbo betyr vel ikke nødvendigvis at det er toppen?
Litt fløte og rømme gjør ganske mye..
Er nok en grunn til at man ikke skal holde på med PSMF over særlig lang tid:)

Bee sa for siden:

Jeg skjønner ikke helt hvor man skal hente energien fra da. Jeg tviler sterkt på at kroppen min hadde takla det.

Opheliia sa for siden:

Jeg tror det var en av de tingene som er vanskeligst på den kuren/dietten, det og at en blir mye fortere sulten:o

loone sa for siden:

Jeg har veldig bra erfaring med psmf:) Er man i ketose i utgangspunktet så blir ikke overgangen så ille, annet enn at all maten er tørr og temmelig smakløs, i alle fall i forhold til ketolysekuren.
Men psmf er genialt om man er oppblåst eller har den lille snertne kjolen man virkelig ville hatt på seg innen da og da. Jeg gikk ned 10 cm i magemål den første gangen jeg prøvde psmf, det var i èn uke:)

senorita sa for siden:

jeg syns førbildet hennes var bedre enn etter jeg :p

senorita sa for siden:

men jeg som sliter med å få i meg nok fett.. jeg spiser jo nesten slik som dette jeg da :o kanskje jeg burde prøve på dette.. kan vel ikke skade..

senorita sa for siden:

men der står jo bare hva man skal spise om man er 60-70 kg.. hva med oss som betydelig større? skal vi spise mer? :P

loone sa for siden:

Beregn mellom 2 og 2,5 gram protein pr. kg du veier.
For mer nøyaktige utregninger av protein så går det ann å laste ned "the rapid fat loss diet" og bruke boken som utgangspunkt:)

senorita sa for siden:

og så lite karber og fett som mulig?? virker spennende dette :D Ikke noe glad i alt det fettet...

senorita sa for siden:

spennende blogg du har loone :D

Opheliia sa for siden:

Fett er best:p

senorita sa for siden:

hehe jeg syns det er vanskelig å få inn alt fettet.. 80% energi av fett er myye.. og med kjøtt og grønnsaker.. så blir det en jævla feit saus da :P

Opheliia sa for siden:

Ja, det er mye, spesielt i begynnelsen...:)
Jeg slet som f*** :p...og det er ikke alltid at jeg får i meg nok fett enda, da hiver jeg etter annet sammen med mye fett på kvelden;)

senorita sa for siden:

ja prøver å trykke i meg noe ostegreier og roastbiff med majones.. det er vel fett? :P

Opheliia sa for siden:

Jadda, jeg pleier å fikse en smoothie eller noe med litt olje i(nam nam:p), avocado, bær med fløte++ ...en gang drakk jeg fløte:o Jeg elsker fløte, men det var ikke såå godt etter et glass:rolleyes:

senorita sa for siden:

da er det vel bedre å vispe til krem og spise det, hehehe :P

Zillah sa for siden:

Føler meg så demotivert i dag at eg begynner å ta sikte på "forferdeleg" og "desperat" for å kome nokon veg. Men likevel ikkje overtydd om at dette er gunstig. Vil ikkje stort kaloriunderskot vere uheldig på sikt mtp forbrenninga? Står jo på sajten der at dei med stor overvekt kan halde dette gåande lenge (1-3 mnd).

senorita sa for siden:

Jeg ble jo litt interessert jeg så forrige lørdag så begynte jeg på PSMF.. Siden lørdag har jeg altså gått ned 3 kg :D på 6 dager.. det er ikke ille... :D

Men fy så kjedelig.. Jeg savner faktisk fettet.. jeg sliter med å få i meg nok protein, drukket masse shaker, men likevel blir det ikke nok, siden jeg er så stor.. Hehe :p Og så er det jo sååå kjipt uten masse digg fett og saus.. Så tenker det holder med en uke, så får jeg heller prøve en uke igjen senere..

Er litt småredd jeg legger på meg igjen når jeg går over til vanlig lavkarbo igjen (20 gram karbo) men... såfall er det vel bare vann kanskje.. Gleder meg til bacon og bearnaisesaus... hehehe.. og OST :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.