< Tilbake til oversikten

Hva er din belønning ved oppnådd mål?

sistegang sa for siden:

Når jeg veier 70 kg skal jeg kjøpe meg en ny bunad. ( Det er - 25 kg til og da har jeg gått ned 65 kg tilsammen).
Hva er din belønning ved oppnådd mål?

knh sa for siden:

hmmm... har egentlig ikke tenkt på noe spesielt... men kommer nok heeelt sikkert til på kjøpe klær som viser kroppen mye mer ;)
Kanskje jeg skal spandere på meg voksing av både legger, armhuler og bikinilinje før sommeren hvis jeg har nådd målet og føler meg freesh ;) Det må jo være en perfekt belønning :D (er så lei av å vokse selv:P og armhulene klarer jeg ikke ta selv engang:P)
Men spørs om jeg har råd til det da... er student, og mai/juni er alltid de fattigste månedene. Men kan jo prøve å sette av penger i januar som er øremerket til det ;)

streber sa for siden:

Når jeg kommer meg ned til 70 kg skal jeg begynne å handle nye klær:)Det er mer enn nok motiverende for meg, synes nesten ingenting er fint på meg nå:o

MadamMim sa for siden:

Jeg har ikke noe spes belønning til slutten, men jeg må jo kjøpe nye klær hele tiden, og har kasta nesten alt jeg hadde i skapet. Og nå synes jeg det er helt supert å handle klær... i motsetning til før. :-)

Idarull sa for siden:

Trangere klær :) har sett en kjole jeg ønsker meg og.

senorita sa for siden:

skal kjøpe klær som ser BRA UT på meg.. klær som alle andre går i, hehe.. :)

Å komme inni bunaden min tror jeg blir håpløst, veide bare 55 kg da jeg fikk den, sukk og stønn.... 50 kg siden det. hjelpes :|

Kanutten sa for siden:

MIN belønning ved å nærme meg oppnådd mål er å sette meg nye mål.. Hvis jeg IKKE har noe å se frem til kan de like gjerne leie meg ned i fjæra... :p

Det er derfor Storeulv i Disneys verden ALDRI får tak i grisene! For hva skulle han gjøre hvis han fikk tak i dem?? Bli arbeidsledig?? :eek:

Titania sa for siden:

Har akkurat nådd 1. delmål !!!!

Har fortsatt mye klær jeg kan bruke så jeg bestemte meg for å kjøpe noe som ikke ble for lite.
Har vurdert et nytt sjerf eller nye sko.
Det ble ingenting av delene - Kjøpte meg ny yoga matte i dag ;).

Ved neste delmål må jeg nok ut på shopping etter klær.

arkine sa for siden:

min belønning blir å komme inn i bunaden igjen ,og spise et lavkarbomåltid på resturang 17 mai ,med vin til ,,og mulig en irish til desert:D

å da har jeg forhåepntligvis hatt matcvekta mi en stund

grotingeling sa for siden:

Skreddersydd drakt og kjole samt bh og korset har jeg som belønning, men først når jeg har stabilisert vekta i 2 år etter endt vektreduksjon.
Så tidligst i 2013.... (da rekker jeg jo å spare opp nok penger også :D)

Fruitdrops sa for siden:

Tenkte faktisk jeg skulle kjøpe litt kjoler XD Jeg har alltid vært mer guttete, og har liksom aldri likt å gå i kjoler og skjørt. Har vel heller ikke vært noe gøy når jeg ikke ville/kunne kjøpe ettersittende kjoler.
Vil kjøpe mer søte, men litt røffe klær.

Tskjorter har jeg mer enn nok av i alle størrelser nedover, men bukser må vel kjøpes innimellom.

Har også tenkt på massasje og spabehandlinger.

Nerthus sa for siden:

Ny garderobe! Bedre helse! Bedre selvtillit og overskudd! Bedre humør! Frihet til som andre sier å sette meg NYE mål! (MULIGENS - men bare MULIGENS skal jeg melde meg på en etappe i ringeriksmaraton (5 km...) MULIGENS!!! Det er nemlig allerede SÅ mye lettere å jogge litt med de 10 jeg allerede har minus ;)

10 kg til... også muligens noen små til etter det men ikkenostress...

Har allerede gitt bort halve skapet mitt - og prøver å ikke handle for mye nytt nå - så det blir hvis det er på salg og passer AKKURAT :) Gjerne ting jeg kan ha noen minus-kilo til.

Nicpins sa for siden:

Jeg lever ut min belønning nå! :D Har gått ned 40 kilo, holdt vekta i over et og et halvt år og kjøper nå nesten alle klær i str. 158 cm på ungdomsbutikker.

YEAY Lavkarbo!
:_punk:

Rin sa for siden:

Ikke en belønning jeg hadde planlagt, men etter å ha lest litt her - Kanskje jeg tør å bli litt mindre "prippen" i klesveien og velge kortere skjørt og kjoler hvis rumpa krymper nok til at jeg ikke er kronisk bekymret over at det flagrer, bak der. :p

wahaj sa for siden:

Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang :O
Belønningen er vel at jeg kommer inn i alle de gamle klærne mine igjen :P
Men, frisør og spa skal jeg nok få til :)

Tone L sa for siden:

Jeg har nådd målet mitt - og belønningen er at jeg kommer inn i alle klærne mine igjen! I mars hadde jeg bare to bukser jeg kunne bruke, disse har jeg nå gitt til Fretex og har mye å bruke. Bunaden min passer ikke - men den er nå sydd om og jeg henter den neste uke. Gleder meg derfor til neste 17. mai.....:)

Coockie sa for siden:

Når jeg har nådd mitt mål (72 kg), skal jeg dra til Miami Ink å skaffe meg en tattis :D

Jeg har alltid hatt lyst på en tatto som strekker seg fra magen til låret, men dette ser ikke særlig bra ut på en overvektig kropp. Den kommer også til å bli motivasjonen min til å ikke falle tilbake i gamle matvaner.

gleder seg

Nicpins sa for siden:

OJJ! Ide! :D

Har allerede en godt synlig nede på underarma, den har sittet der i 25 år og har alltid sagt at det får holde med en, men...hmmm...?! Hørtes stilig ut da! :)

streber sa for siden:

Stilig!! DET drømmer jeg om jeg også, vet hva jeg vil ha-MEEn moneymoney, men en drøm er det!

Thilda sa for siden:

Har to olabukser liggende. Så når jeg får på meg dem så blir det en belønningen i seg selv :)

Sykepleierstudine sa for siden:

Jeg tipper at jeg kommer inn i bunaden nå, så det er en stor belønning på veien.(til tross for at den blir brukt bare 1 gang i året) Jeg tør nesten ikke tenke på om jeg kommer ned på idealvekt, men jeg har da håpet om det i behold:) Den største belønningen ved å tape vekt er at jeg føler meg så mye bedre.
Men, nye klær må til da etterhvert. Og så har jeg kjempelyst å kjøpe en skikklig fin kjole! Og en pose smågodt..:):rolleyes:

silje21 sa for siden:

Min belønning er FERIE :D utenlands, til varmere strøk. Da jeg aldri har vært lenger utenlands enn danmark og sverige.
Helst vil jeg til Kairo, barnedrøm det hehe
Eller kanskje thailand eller australia. Sparingen er igang hvertfall^^

madisa sa for siden:

Den lille sorte, og noen lekre høyhela sko. Ellers masse fine klær som jeg skal kjøpe i NY YORK. Da blir jeg = Smashing!:D

Matglad sa for siden:

For å få løsnet på et skikkelig vektplatå lever jeg med 0 karbo. Dette funker fint, går nå ned i vekt igjen. Blir imidlertid noen naturlige pauser i forbindelse med ferier og besøk. Og hver gang jeg har "skeiet" ut, innenfor ketose altså, så tar det litt tid før vektnedgangen starter igjen.

Så for meg blir den største belønningen å kunne spiser vanlig ketosemat igjen, som f.eks ostelasagne, tacosuppe osv - nam. Er egentlig litt lei av å tenke slanking, selv om lavkarbo nå er en livsstil. Skal derfor bli deilig å kunne nyte resten av livet med den vekta jeg ønsker, og kunne kose meg med masse ketosemat uten å tenke vekt.

Skvetter imidlertid hver gang jeg ser meg i speilet om dagen. Så hvis jeg går ned til mitt mål som er 65 kg, så tror jeg også det blir en artig belønning og kunne skvette enda mer når jeg ser meg i speilet.

Synes også mange bukser, spesielt olabukser, er mye finere i type str 38 enn 42. Så det kan jo bli morsomt å kunne kjøpe mindre størrelser :).

I det hele tatt mye å se frem til!!

majalille sa for siden:

Bukplastikk tenker jeg. :)

ChristineSixteen sa for siden:

Belønningen min blir ny lekker kropp som jeg kan være stolt over. Når jeg når målet mitt har jeg nesten gått ned 60 kg, så min belønning blir bukplastikk, lårplastikk og brystløft. Trenger dette virkelig, hater all hengehud og fettposer jeg har på kroppen nå. Håper å få dekt noen av operasjonene, så det gir meg motivasjon til å jobbe hardt fremover mot målet. Og det er ikke langt igjen nå...

Nerthus sa for siden:

fy fader for en jobb du har gjort! Er så imponert - bøyer meg rett og slett i støvet!!

ChristineSixteen sa for siden:

Tusen takk :D

BitTorres sa for siden:

For meg blir det verre! Jeg er normalvektig, så jeg vil aldri nå noe mål..

ekenna sa for siden:

Å få en lettere kropp er jo en kjempebelønning i seg selv! Men når jeg har nådd idealvekta, skal jeg gå på shopping og kjøpe klær for at de er FINE, og ikke for at det er stort nok. DET gleder jeg meg til! :rolleyes:(Ikke sarkastisk, jeg tenker ) :p Kan ikke huske sist jeg gjorde det, eller om jeg noen gang har..? :(

plastbox sa for siden:

Har ikke hatt mer enn 15kg å gå ned (og kanskje 5 til for å nå sommeridealet mitt) men for meg er belønningen rett og slett at helsa er god, treninga går bra og jeg føler meg noenlunde komfortabel med det jeg ser i speilet! Belønningen er å kunne si til legen min, samt diabetesoverlegen og diabetes-ernæringsfysiologen på Sykehuset i Vestfold "Her er et utdrag av hva jeg spiser.. pause Her er utskrifter av de siste 3-4 rundene med blodprøver jeg har tatt.." også se hodene deres bortimot eksplodere der de desperat forsøker å forklare det og få meg over på "skikkelig, sunn kost". ;D

Sjanten sa for siden:

En ubetalelig belønningg spør du meg:D

Nicpins sa for siden:

HAHAHAHA!!!:lol: Flire mæ skakk og skeiv!!! Fantastisk!

For guds skyld, husk å fortelle oss om det den dagen du har gjort det da! :D

Nerthus sa for siden:

Ta med kamera også! Har alltid ønsket å se et sånt hode eksplodere ;)

ninagronn sa for siden:

Tenker jeg også. :)

mocc@ sa for siden:

Og få en lettere kropp er jo en kjempebelønning i seg selv..:)
Brystreduksjon. Og masse nye lekre klær... Tørre og på meg noe annet en svart, svart og svart... Mere farger.. :)

misslinda sa for siden:

Jeg håper ved å gå ned disse kiloene at jeg nå kan passe inn i støvletter som jeg faktisk har lyst på, så min belønning blir nye støvletter som ikke er laga for tjukke legger :D:D:D

Nupsida sa for siden:

Når jeg er fornøyd med magen min skal jeg ta piercing i navlen :D
En slags symbolsk gave til meg selv :)

Gange sa for siden:

Forhåpentlegvis sjølvrespekt (på det kroppslege) over oppnådd mål.

senorita sa for siden:

Ja det er noe herk!! så mange fine sko og ingen som går over leggen min :( Har flere lekre støvletter stående som jeg gleder til jeg kommer inni :D :D

Froskeprinsessen sa for siden:

Må bli tur til frisøren, og a vitamin syre for ansiktet, yay 10 år yngre...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.