< Tilbake til oversikten

Ny her.

Kari Marita sa for siden:

Hei,jeg er ny her.Jeg skal prøve å gå ned rundt 8kg.For 6 år siden gikk jeg ned over 40 kg med ingers rugbrød kaloritelling og trening,det gikk bra det.Nå løper jeg og trener veldig mye,har egentlig holdt vekta,men det har smyget på seg ca 8 kg på lengre tid.Klarer ikke å ta di av,så ble nyskjerrig på lavkarbo.Holdt på 1 uke nå og 2 kg ned:)føler meg mett hele tida,noe jeg ikke alltid gjorde med kaloritelling.Jeg ligger på rundt 30 karb.i døgnet,og er i ketose(tok stiks).Tar gjerne mot gode råd,det er mye å sette seg inn i.Jeg er foresten avhengig av tyggis,men ser xylitol ikke er annbefalt.kan jeg bruke litt av det?Bra forum:)

Lurer også på om man er nødt til å begynne med inntruksjonsuke/fase1 når en ikke følger en bestemt diett,men gå rett på vedvarende vekttap?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Med egenkomponert opplegg så er det jo helt opp til deg hvordan du gjør det og det er vel bare Atkins som har induksjonsuke og South Beach som har faser.

Takk,det var bra:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.