sistegang sa for siden:
I dag runda jeg minus 40 kg. Og har ikke behov for noen ekstra belønning. resultatet er nok i seg selv.
sistegang sa for siden:
I dag runda jeg minus 40 kg. Og har ikke behov for noen ekstra belønning. resultatet er nok i seg selv.
streber sa for siden:
GRATULERER! Superbra!:):D:eek:
Zillah sa for siden:
MEGABRA!!!!! :heia:
knh sa for siden:
Gratulerer med fantastisk nedgang :D Kjempe imponert!
Furine sa for siden:
Wow, gratulerer! :heia:
christine76 sa for siden:
Gratulerer! Det er en utrolig deilig følelse altså!:D
RaoulDuke sa for siden:
Wow -40 kg på under 7 måneder? Jävlar :eek:
Vibeke-67 sa for siden:
40 kg på 6 mnd! Det er jo et fantastisk resultat! Gratulerer så mye, må være en fantastisk følelse :heia:
StineH sa for siden:
Herregud!
Du er virkelig mitt forbilde!! Håper på å klare -20 på 3 mnd nå, så ligger jeg godt ann til å gå i dine sko, det er store sko å fylle.. men jeg er lei av dette fettet!
Du har vært suuperflink og du er min stoore motivasjon!
Som andre har sagt her, så skulle jeg ønske du hadde journal, du er dritflink!
Señora sa for siden:
Wow! Gratulerer!
Catwoman sa for siden:
somaya sa for siden:
Wow! I'm speachless :) Gratulerer !
senorita sa for siden:
heldiggris. :) Håper jeg kan si det samme om 6 mnd.. :) i alle fall at jeg har nådd målet mitt.. Sukk :)
Ivett sa for siden:
Fantastisk!!
Gratulerer!
Har selv ca. 6 kg. igjen før jeg har mista 40 kg, ganske uvirkelig!
aatinka sa for siden:
WOW! Imponerende, intet mindre :)
:heia::heia::heia::heia::heia:
Imp sa for siden:
Wow, så fantastisk! Ja du har sannelig rett i at det resultatet er belønning i seg selv!!
GRATULERER!! Jeg bøyer meg i støvet...
Tone-G sa for siden:
:heia::heia::heia::heia::heia::heia: Flinka:heia:
Iset sa for siden:
Gratulerer, for en herlig følelse. :D
Photobscura sa for siden:
Fantastisk! Bra jobba!
katten sa for siden:
Gratulerer, gratulerer :heia::heia::heia:
Kos deg med følelsen!! Enig i at den er nok god nok belønning i seg sjølv!!
Festina lente sa for siden:
Utrolig imponerende! Gratulerer! :D
Jeg har også holdt på i 6 mnd og har ikke tilnærmelsesvis samme resultat:o...
Kan ikke du skrive litt om hva du har gjort/ikke gjort for å få dette fantastisk flotte resultatet? (Tenker mat/trim/kunstig søtning/observerte partystoppere etc).
Lykke til videre! :)
dumidalia sa for siden:
Gratulerer med fantastisk resultat!!
kaffekari sa for siden:
WOW! Gratulerer med flott innsats og et 40kg lettere liv! Utrolig bra gjort, du kan være stolt av jobben du har gjort. :)
Lillebjørn sa for siden:
WOW!!! Så flink du er!!!! Det er virkelig imponerende!!! Det var en som sa til meg at det nesten er umulig å gå ned over 30 kilo på egenhånd, at det bare skjer på tv og med folk som slutter å spise eller opererer... DU ER ET MIRAKEL :D
sistegang sa for siden:
Jeg spiser 1 egg med bacon eller skinke til frokost, salat til lunsj med kjøtt og fetaost og bruker olja som dressing. Middag er retter jeg har funnet på forumet. Kjøtt og grønnsaker. Til snop bruker jeg bacongull, gele lagd av funlightsaft og gelantin og sjokolademousse. Jeg holder meg under 15 karber hver dag, og har ingen partystoppere. Det jeg drikker er vann, te med suketter, PepsiMax og funlightsaft. Trimmer 2 ganger i uka (yoga og vannaerobic), på jobben er det to etasjer og jeg har som mål og gå trappa minst 8 ganger om dagen. Tidligere gikk jeg ikke mellom etasjene i huset mitt uten at det var minst to grunner til det. Nå løper jeg opp og ned hele tida.
Gemalen min er solidarisk med meg (han har tatt av 30 kg.) og vi har ingen unger som bor hjemme lengre - så vi slipper å ta hensyn til noen andre enn oss sjøl.
I begynnelsen syns jeg det var flaut å takke nei til mat som ikke er bra for meg - det "blåser" jeg i nå. Tar heller med meg niste enn å bli frista av det som blir servert.
Heaven sa for siden:
Fenomenalt bra!!! Jeg er utrolig imponert!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.