Opheliia sa for siden:
Noen som har lyst å skrive veldig kort og konkret de viktigste tingene i ketolyseboka? Jeg har nemlig mistet min:( Vet ikke helt hvor den kan ha blitt av, leiligheten er liksom ikke såå stor, så jeg aner ikke hvor den har blitt av, frykter at den har forsvunnet i flyttelasset (vi måtte sette ei eske igjen hos min far, så den kan være i den..selvfølgelig..):o
Jeg husker en del fra boka og oppskrifter er egentlig ikke så nødvendig, da jeg bare bruker "vanlige" lavkarbo-oppskrifter som jeg vet egner seg.
I begynnelsen skal man holde seg til max 15 gr karbohydrater pr dag. Når skal (kan) man øke dette antallet? Det er egentlig bare de "mest basic" tingene jeg kunne hatt godt av å ha "på papiret". Dere kan jo gjerne skrive ned hva som er helt forbudt på ketolyse (bortsett fra selvsagte ting som hvetemel:p), sånn jeg kan lage meg ei lita huskeliste å henge på kjøleskapet. Skal saumfare forumet her inne etter råd og tips, men gjerne skriv ned det dere ønsker, slik at jeg kan starte igjen selv om boka er ..ikke her.
Planen er å kjøpe ny bok, men når man ikke har fem flate øre til overs så kan jeg ikke akkurat prioritere ei bok:p