Kom over denne testen av leverpostei, og tenkte jeg skulle dele den med dere :)
For det første nevner de jo at lite karbohydrater tyder på et rent produkt :) Det er jo bra de har fått med seg.... Men i tillegg nevner de at de som inneholder mye fett ikke er et smart alternativ for de som er opptatt av helsen... jaja..
firstprice sin leverpostei inneholder <1 g kh per 100 g :D Men den fikk trekk for at den inneholdt 22 g fett...:P
Finsbråten Ovnsbakt Postei inneholder kun 1 g kh, men fikk slakt for testens høyeste fettinnhold (25 g kh).
Jeg kommer nok til å kjøpe en av disse framover :) Er jo så glad i leverpostei, men har kutta det ut litt, for jeg trudde alle inneholdt 5 kh eller mer :P
I utgangspunktet synes jeg den med gutten og jenta på er best, den fra Stabburet. Den har alltid vært min favoritt og så for den et pluss (fra meg) for at den finnes i engangspakker.
Men, den er ikke såå veldig med tanke på innholdet. :(
Jeg syns First Price sin er kjempegod! Med majones på. Jeg spiser den på fiber balance med masse bremykt under, tykt lag med leverpostei og majones på toppen. :D
Er litt lei av First Price sin, så takk for infoen om Finsbråten. Nå vet jeg hva jeg skal jakte på. Er den litt grovere enn First Price sin? Jeg håper det. Fikk lyst på leverpostei igjen.
LEVERPOSTEI!!!
Noen som vet hvilken butikk man får kjøpt denne Finsbråten posteien? Jeg liker ikke firstprice sin, den minner meg litt for mye om hundemat.. ^^, :p
Fant Finsbråten Pepperpate med 1 gr kh pr 100 gr. når jeg jaktet på denne leverposteien som jeg ikke har funnet enda. Men den kan absolutt anbefales.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.