< Tilbake til oversikten

Vekttapet går liksom ikke helt "opp" for meg....

rava sa for siden:

:D har gått ned mange mange kilo siden slutten av april i år. Jeg er så utrolig fornøyd at jeg smiiiiiler fra øre til øre hele dagen. Får utrolig mange komplimanger og det er kjempe kjekt. Har ikke sett ut som jeg gjør nå på 11 år... Har gått ned mange klesstørrelser og føler meg ja "foxey" ;)

Alikevel kjenner jeg at jeg ikke klarer å "ta det helt inn over meg" Det er som om det ikke helt vil "gå opp for meg" at jeg endelig har klart å gå ned i vekt liksom. Har prøvd så mange ganger i løpet av disse 11 årene. Har gjerne gått ned en 5 -8 kilo, men så har det kommet på igjen:cool: Nå har jeg endelig klart det. Og jeg er såååå fornøyd... Har ennå litt som skal av men det har ingen hast. Men alikevel så er det nesten som jeg ikke tror det selv...:confused: Vet ikke om dette er forståelig for dere andre, måtte bare få det ut ;):D:rolleyes:

Er det andre her som har opplevd det samme?

Iset sa for siden:

Ja, jeg kjenner meg jo igjen hehe. Nå er jeg vant med å være tynn, det er jo snart 4 år siden jeg begynte å gå ned i vekt for alvor, så jeg har vært normaltvektig i ca. 3 år nå og er vant til det. Men av og til får jeg jo sånne flashbacks, spesielt når jeg ser bilder fra tidligere osv, og synes det er rart å være så tynn. Jeg ser jo ut som et helt annet menneske. Men det er deeeilig. :D Jeg føler meg så LETT! Til og med datteren min på 7 år klarte å løfte meg i dag. :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.