Nei, nå! sa for siden:
Hei.
Jeg lurer på hva dere har "dilla" på nå? (Av "lovlige" ting)
Jeg har dilla på brie og seranoskinke :p mmmm, knallgodt men dyrt...
Nei, nå! sa for siden:
Hei.
Jeg lurer på hva dere har "dilla" på nå? (Av "lovlige" ting)
Jeg har dilla på brie og seranoskinke :p mmmm, knallgodt men dyrt...
Ferskenbeinet sa for siden:
knekkebrød med masse smør og norvegia. MMM men prøver å roe meg ned litt med det nå!
Eller så har omelett med egg, fløte, smør, løk, bacon og ost blitt en frokostdille.
Oj, så ikke jeg var på "mer en 30 kg overvekt" sorry! Men dille er nå dille lell! ;)
ada-emilie sa for siden:
Hvalkjøtt og reinsdyrkjøtt med olje på.
TrillTrall sa for siden:
Jeg svarer selv om jeg er på "feil" forum. :) Har dilla på svin / kylling stekt i smør med salt og pepper, en dæsj tomatsaus (av soltørkede tomater eller sukkerfri ketchup om jeg ikke har annet) og rømme i - siden jeg ikke er på ketolyse hiver jeg gjerne oppi en neve bønner også. Har salat til da. Mmmmmm!!!! :sikle:
senorita sa for siden:
fenalår!! mm... det er lov det eller? :S ble litt i tvil, står ikke noe på det om karboinnhold, hehe
Sanney sa for siden:
ostechips med dip :p og kyllingrateng.. og marinert laks..
Jorkla sa for siden:
Dilla på Luxus Leverpostei (bandet) - og DET legger man ikke på seg av..
LineJM sa for siden:
Strikking!
senorita sa for siden:
jeg har dilla på å lese på forumet her.. :P får ikke gjort annet!!! hehe, så mange tråder... så mye nyttig.. så mye morsomt.. :D Og så mange flotte bilder i bildetråden.. nettopp pløyet meg igjennom 25 sider ... :D SÅ MOTIVERENDE!! :D
mamz sa for siden:
Krem med bringebær/jordbær og nøtter :D
LineJM sa for siden:
Det hadde jeg og en stund. Måtte ta meg hardt i nakken og begrense inntaket. :o
Coockie sa for siden:
Jeg har dilla på Johnny Depp :D
(Ikke at det er noe særlig nytt men...)
Ellers NCIS, Dexter, Chuck og The Big Bang Theory.
I matveien er det fersk tagliatelle med kylling, sopp, soltørkede tomater og kremet saus. Uheldigvis blir ikke det middagen så ofte på gunn av karbomengden i pasta :(
(Vet man kan lage av squash osv. men jeg ELSKER pasta, så det holder ikke mål for meg :p)
babydoll sa for siden:
Ostelasagne! ååååå så godt.
solihjerte sa for siden:
Jeg har helt dilla på coleslaw av alle ting. Fant oppskriften hos lenabeatrice.net og den er kjempegod. Bruker den til alt :).
knh sa for siden:
Lagde coleslaw i går, og jeg fikk helt dilla!!! Var helt himmelsk!! Hadde det med som lunsj i dag sammen med litt picnicskinke!
Brukte denne oppskrifte:
0,5 dl kål
1 gulrot
1 sjalottløk
En stor dæsj majones (litt i underkant av 1 dl kanskje)
1-2 ss rømme
en skvett fløte
1 ts eddik
1,5 ts sitronsaft
salt
pepper
namnamnam
Mankell sa for siden:
CC med fløte og bringebær. Må ha det, bare MÅ ha det. :)
mallilen sa for siden:
hjemmelaget bearnaise er min nyeste favoritt. Gudbedre meg så godt og enkelt og alt sånn :pKunne sikkert spist den med skje jeg, altså :eek:
Jorkla sa for siden:
s-i-k-l-e!!!!
wevi sa for siden:
Har dille på ostechips av den kavliosten med sprøstekt bacon. Oppå der har æ masse smør, serrano, parmesan og ruccola.. magen min sier moahahahhaa ;)
Augustina sa for siden:
Den nye kremosten til Tine: Afrikansk paprika. Åherre, så god, så alt for god.
StineH sa for siden:
Jeg har faaaktisk dilla på bogskinke, jarlsberg og julebrus.. ^^,
TrillTrall sa for siden:
Har dilla på Lille Gubben! ;) Og nå ligger det en helg foran oss, en helg uten unger eller mensen eller andre forstyrrende elementer... glede seg vilt :ja: :o :love::hearts::hearts::hearts::hearts:
LIBBA sa for siden:
:ja::).
Og blåbær med litt vaniljekesam blandet i krem.
Veeldig godt :sikle:
christine76 sa for siden:
Jalapeno ostekjeks med avocado på er min store dille for tiden og jeg kunne spist det til frokost hver dag.
Kanutten sa for siden:
Jeg har plutselig fått dilla på laks! :eek: Jeg har IKKE spist laks på laaaaaaaaang tid, men plutselig en dag sa kroppen at den ville ha laks. Så da var det bare å kjøpe. :o Jeg tror at kroppen på en måte forteller hva slags mat den trenger ved cravings.. Da jeg hadde født og mistet mye blod hadde jeg enormt lyst på brokkoli. Visste ikke at jeg hadde mistet mye blod da, det fikk jeg vite en god stund etterpå, men kroppen SA at den ville ha brokkoli... Nå er det altså laks og da må jeg bare la den få det. Jeg har jobbet et par år på lakseslakteri og er i utgangspunktet dritlei ALT som har med laks å gjøre! :rolleyes:
tora sa for siden:
Jeg spiser den med skje jeg:D det er min dille akkurat nå:p
torgn sa for siden:
Hmmm...kanskje mer enn jeg ville vite.,...
Uansett.. Cottage Chese blandet med krem, splenda og innimellom bær. Yummy....
...eller sprøstekt Kavli skivet ost med kjøttfyll. (kjøttdeig blandet med 1 boks hakkede tomater med hvitløk og oregano) Og gulost på toppen.
knh sa for siden:
Siste uka har jeg fått dilla på seibiff med løk og sopp :sikle: Har hatt lyst på det hver dag :P hehe, men kun spist det to ganger da:) namnamnam
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.