< Tilbake til oversikten

Noen synspunkter?

Helene M sa for siden:

Den vekta jeg skal ned er stort sett vekt jeg la på meg i forbindelse med den siste gravidteten. Minus 5 kg. give or take.

Tror dere muligens at det er lettere for meg å bli kvitt de svangerskapskiloene framfor de kiloene som kommer fra år etter år med dårlig kosthold?

Eller har det ikke noe å si, tror dere?

Cherry sa for siden:

Sist inn, først ut gjelder nok uansett :p

Svangerskapskilo sitter jo gjerne noe løsere og går jo som regel vekk under amming og de første ukene etter fødsel, er det lenge siden så er jo disse kiloene der fordi de har lyst, og da sitter de nok ikke så løst lengre. Men jeg har funnet ut at det er ikke så vanskelig å bli kvitt litt vekt bare man vet hva man må gjøre med det.

Helene M sa for siden:

Det er 5 mnd siden og vekten har stått stille like lenge:p Så disse kiloene har nok lyst til å ligge å bule på kroppen min... MEN, den kampen skal JEG vinne:D

TrillTrall sa for siden:

Pøh. Joda, jeg gikk ned noen kg i forbindelse med siste fødsel selvfølgelig, men den gamle myten om "spis det du vil mens du ammer, du legger ikke på deg da!" var bare tull for min del. Tror jeg veide 7-8 kg mer da ammingen tok slutt etter 10 mnd enn rett etter fødselen. :mad:

Men det er lenge siden da, krapylet er 10 år nå og den gangen gikk jeg greit ned 10 kg på 6 mnd ved å spise mindre / sunnere og røre meg litt mer. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.