< Tilbake til oversikten

Jeg må få lov til å dele dette med dere

Helene M sa for siden:

Midt oppi alt styret her hjemme... Styr som i syk unge (39,5 i feber på tredje dag), null søvn på noen av oss og generelt dårlig stemning...

Ja, jeg har gått ned 3,6 kg på EN uke..... Jeg forventet kanskje 0,5 eller max 1 kg. Så jeg er hoppende glad:D Og skjønner at det ikke kommer til å fortsette sånn, men litt av en start:)

(Tickeren viser tydeligvis bare runde tall:confused:)

marjusen sa for siden:

Hurra hurra.

Grattis med konge resultat. Ofte det er mye vann i begynnelsen, men det er jo uansett veldig motiverene:)

Du bruker punktum i stede for komma om du ikke vil runde av til hele tall i tickern din:)

Marius

Kitt sa for siden:

Grattis med pangstart!:heia:

(Om du bruker punktum i stede for komma i tickeren, får du desimaler;))

stinemora sa for siden:

Grattis! ;) Og god bedring til den lille!

Vibeke-67 sa for siden:

Så flott, veldig motiverende! God bedring til den lille da, og lykke til videre :heia:

Gerd sa for siden:

Gratulerer :heia:

Og god bedring til den lille :klem:

Klistine sa for siden:

Så utrolig gøy!!! Gratulerer :D

snartslank? sa for siden:

Gratulerer! Og masse masse lykke til videre, gøy med slik pangstart!

Etherena sa for siden:

Bra!! :heia:

Helene M sa for siden:

Tusen takk!

Ja, regner med det er masse vann. Men det er fortsatt 3,6 kg som har forlatt kroppen min:D

aaah! Punktum it is:)

Vibeke-67 sa for siden:

3.6 er det som er borte fra kroppen din. Det skal jo bort uansett om det er vann eller fett. Om det er vann må det bort før fettet kan forsvinne. :heia:

senorita sa for siden:

tenk så mye 3.6 kg er!! jeg har gått ned 4 kg på 2 uker nå.. strålende fornøyd.. 4 kg.. det er en hel liten kalkun det!! :D

Lindaplinda sa for siden:

Det er jo helt fantastisk, Helene!! :-D Gratulerer så mye, og stå på videre! :-D Hvordan gikk det med vekta til gubben forresten?

Heaven sa for siden:

:heia:Vanvittig bra jobba!!! Gratulerer med nydelig nedgang!!!

Helene M sa for siden:

Takk, Linda:D

Han gikk ned 2,2 og er veldig fornøyd han også:D

streber sa for siden:

HELT UTROLIG!!!Gratulerer!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.