kan desverre ikke svare deg HVORFOR...mrn fikk lyst til å svare deg likevel.....må nesten le litt også:D jeg var sånn før ejg en lang periode som jeg så og si ikke spiste....jeg hadde sååå masse energi som skulle ut..så jeg sto faktisk opp midt på natta å satte avleggere,vaksa gølver.rødda ol.....det gjør jeg ikke nå.....gjeeeesp......har du for mye energi da som vil ut kansje.......kansje ikke like lyst til å gjøre noe på dagtid:) :) kansje andre kan gi deg et svar....i hope so...
Kan jo være mange grunner til dette. Husker jeg feil, eller har jeg lest i en eller annen journal at du har snudd litt på døgnet? For hvis man gjør det, så flytter faktisk energien seg tilsvarende - og da kan man få sånne behov for energiutladninger på "unormale" tidspunkter.
Eller det kan hende du har ubalanser i kroppen som gjør utslaget. Hvis du f.eks. har blokkering på lever-energien, så kan det gi seg sånne utslag; enten vanskelig for å komme i gang og faktisk gjøre noe - eller akkurat motsatt.
Veit ikke jeg altså - bare filosoferer litt jeg....
Jeg har noe veldig lignende. Jeg kommer hjem fra skolen i 16:30 tiden, lager middag, og så orker jeg bare ikke noe mer, frem til enten leggetid ELLER jeg får supermye engeri, og tusler rundt og rydder og vasker. :rolleyes: Merkeligt det derre...
Hm.. jeg tenkte på.. utsetter dere dere for mye lys sent på kvelden? Det kan forstyrre døgnrytmen veldig! På samme måte som lysterapi kan virke veldig positivt på vinteren! :)
leste et sted for ikke så lenge siden, at om man våkner om natten, skal man for enhver pris (..) unngå å slå på noe lys.. fordi da skjer det noe lurt i hjernen, om man blir mye mere våken
Jeg utnytter dette om morran, om jeg er drittrøtt når mobilen ringer.. jeg slår med en gang på lyset ved sengen, og styrer det RETT i fjeset.. våken på et blunk :)
Jeg er også mest aktiv på natten med slike huslige ting.Har mest energi da og mer lyst!Før vasket jeg også på natten og om møblerte osv. Kan dere tenke dere sambo og poden på morgenen når de ser stua er endevendt?:o Jeg er fæl til å styre med møbler hvis jeg er deppa,fortvila osv også,det gjør noe godt med meg,og den nye stua eller soverommet endrer også sinnstemmningen.Hvorfor det er slik,aner jeg ikke.Men er en som liker å være oppe sent og sove lenge da..
Forandringer i tilværelsen er ofte greit da Magdalena, spesielt om en ikke liker det helt slik en har det hjemme fra før!
Jeg var ganske deppa i en periode i fjor. Samtidig hadde jeg en del ekstra penger, så kjøpte nye møbler 3+2+1 i skinn, bord, hjørnebord, tv-benk osv.. Var egentlig mest for og glede samboeren min, men visste seg at det gjorde godt for meg selv også, da jeg ble i et annet humør av den "nye" stua. Var skikkelig deilig!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.