elian sa for siden:
Jeg tenkte vi kunne lage en tråd, hvor vi presenterer nye ferdigprodukter som kommer på markedet!
Det er sikkert mange som ikke alltid har mulighet og tid til å lage maten selv, og da kan det være kjekt å vite at man ikke behøver å kjøpe Grandiosa og Litago for at maten skal blir rask ferdig!
I dag har jeg kjøpt:
"Froosh" 100% pure fruit smoothie m/ blåbær&bringebær
Ingredienser: Presset bringebær 18%, presset blåbær 13%, most banan, eplejuice, appelsinjuice & passjonsfruktjuice fra konsentrat.
Næringsinnhold pr. 100ml: Ebergi 198kj/47kcal, protein 0,? g, Karbohydrat 10,2gr. Fett 0,1gr.
Mengde pr. flaske: 250ml. Pris: 17.90,-
"24" Frisk døgnet rundt, Lettmelk med jordbærsmak med fruktose, bare 1% fett.
Ingredienser: Lettmelk, vann, 1,2% fruktose, 1,2% sukker, aroma, konserveringsmiddel og farge.
Næringsinnhold pr. 100g. vare: energi 207kj/ 49kcal, protein 3,1, karbohydrat 7g, (hvorav hvorav laktose 4,6g. og fruktose 1,2 g. og sukkrose 1,2g.) Fett 1g.
Innhold pr. kartong er 500ml. og pris: 10,-
"24" Frisk døgnet rundt, Lettmelk med sjokoladesmak med fruktose, bare 1% fett.
Ingredienser: Lettmelk, vann, 1,7% fruktose, 1,6% sukker, 0,6% kakao, aroma, konserveringsmiddel og farge.
Næringsinnhold pr. 100g. vare: energi 228kj/ 54kcal, protein 3,1, karbohydrat 7,9g, (hvorav hvorav laktose 4,6g. og fruktose 1,7 g. og sukkrose 1,6g.) Fett 1g.
Innhold pr. kartong er 500ml. og pris: 10,-
Disse er veldig, veldig gode!! Men jeg ble skuffet over at de inneholder sukker, når det står med store bokstaver foran, at den er søtet med fruktose! :mad:
Dr. Fedon Lindbergs Pizza- skinke og mozarella, lavglykemisk pizza.
Ingredienser: pizzabunn: vann, rugmel, byggmel, hvetegluten, kostfiber fra sikkorirot, soyamel, olivenolje, salt og gjær. Fyll: norsk mozzarella, tomatsaus (tomatpure, krydder og salt), skinke, løk og paprika.
Næringsinnhold: Energi 625kj/149kcal, Protein 13,3g, Karbohydrater 9,5g, hvorav sukkerarter 1,6g, Fett 6,5g, Hvorav mettede fettsyrer2,7g.
Mengde pr. pizza: 318gram, pris: 32,-
UTROLIG GOD PIZZA!!!!!! BØR PRØVES!! Jeg delte pizza'n i 6stk, og klarte bare spise opp 4, og det var til middag!
Hansa Ultra- Lavkarbo-øl
Hansa Ultra er et lyst og lettdrikkelig ølmed 20% færre kalorier og 60% færre karbohydrater. ølet har en utsøkt smak og aroma...
Innhold pr. boks: 500ml. Pris: 25,-
Denne har jeg ikke prøvd enda, men skal gjøre det i helgen.