< Tilbake til oversikten

Bloggen min!

Bee sa for siden:

Reklamerer litt for bloggen min her jeg. Noen har sikkert fått med seg den allerede, men for dere som ikke har det, så kan jeg vel kanskje dytte den litt på dere? :P

Hver uke legger jeg ut handlelista mi + ukens middagsplaner, så kanskje den kan være til hjelp for de som sliter litt med og finne ut hva man skal lage til middag. Synes i alle fall selv at det er veldig kjekt og få tips fra andre da fantasien ikke alltid er på topp. :D

Hope you like it!

Opheliia sa for siden:

:)

Innom en liten tur å leste!

Idamor sa for siden:

Du ligger på blogglisten min hvertfall :-)

Bee sa for siden:

Tusen takk! :D

Kanutten sa for siden:

Bloggen din er nyyydelig!! Er ofte innom der og henter oppskrifter...:rodme:

knh sa for siden:

Så smart å skrive ned handlelista :D Trur jammen jeg skal begynne å gjøre det i journalen min:) Da får man også en oversikt over hva man bruker pengene på, og i tillegg tenker man litt ekstra på hva man handler ;)

Flott blogg :D

Bee sa for siden:

Veldig sant! Jeg går faktisk inn for og finne de billigste produktene også når jeg gjør det sånn, og vi, en familie på 4 (jaja, en er baby da), har klart oss med under 5000 i matbudsjett de siste månedene.
Så at myten om at å leve lavkarbo er dyrt, det har jeg nå i alle fall klart og avliva. :D

Opheliia sa for siden:

Huff, i det siste har vi småhandlet flere ganger i uka. Det er IKKE økonomisk:mad: Tror jeg også skal starte å føre opp litt hva vi handler, vedder på at vi handler mye unødvendig når vi småhandler slik:rolleyes:

vimsi sa for siden:

flott blogg du hadde! inspirerte meg til å starte egen blogg:)

Jeg er ny her,så jeg fikk ikke til å legge ut bloggen på profilen min...

du har vært kjempeflink! :)

vimsi sa for siden:

må bare spørre. oppskriftene dine,er de basert på lav karbo mat, eller ketolyse mat? Jeg skal endre livsstil og spise lav karbo, har prøvd ketolyse før,men det ble for mye egg og fett for min del.. Har lest at man må være forsiktig med det usunne fettet så lenge man ikke er i ketose,derfor lurer jeg på om jeg kan bruke oppskriftene dine så lenge jeg ikke går på ketolyse:o

Bee sa for siden:

JEg lager mat etter LCHF-årinsippet. Samme som ketolyse med andre ord.

Men usunt fett? Vi spiser ikke usunt fett i ketose. :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.