< Tilbake til oversikten

Inntak i dag da?

spiren sa for siden:

God kveld:)

Etter snart fem måneder på lavkarbo og kun ned fire av ti høyt ønskede kilo,lurer jeg igjen:o

Så mitt spørsmål til dere alle som gidder å dele,hva og ca hvor mye av hvert,har du spist i dag???

Føler rett og slett jeg kan lære noe av å sammenligne litt,selv om vi er aldri så forskjellige.

For noe gjør jeg jo feil,stått still i over tre mnd:(

På forhånd,takk:)

majalille sa for siden:

Jeg er bare i begynnelsen men jeg føler at jeg spiser som en gris. Jeg har ikke registrert vekta mi riktig fordi jeg startet ketose rett før jentungen hadde 4-årsdag så jeg har trukket unna de 1,7 kg`ene som forsvant på den halve uka men som sagt - jeg spiser som en GRIS og jeg har gått ned 4,7 kg på 15 dager med en enorm sjokoladesprekk på bursdagsfeiringen.

Jeg har kuttet ut brus, drikker bare vann. Og av mat går det i egg, smør, kjøtt, grønnsaker og oljer. Det føles veldig merkelig at jeg går ned når jeg spiser sånn som jeg gjør men for meg er MASSE fett løsningen. Helt utrolig. :eek:

Bøtt sa for siden:

Min dag kan bestå av:
Frokost:Egg,bacon.
Middag :kylling wok med grønnsaker med fløtesaus
Kvelds:hjemmelaget knekkebrød i mikro med forsjellig pålegg.
Ellers kaffe med fløte.Men prøver å variere med maten slik at jeg ikke blir lei.
Blir ofte bare mat 2 ganger om dagen er ikke så sulten.

spiren sa for siden:

Takk for svar jenter:)

Ja nok fett er et must sies det,jeg tror jeg får i meg nok,men vekta står bom stille.
Dere har begge vært flinke,veldig:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.