Tenkte jeg skulle registrere meg her inne for å ha et sted å støtte meg til når jeg nå kaster meg ut på en Ketolysekur :D
Jeg har prøvd en gang før, men da bare halvhjertet og uten å egentlig være motivert for det. Jeg gikk bare et par uker på kuren da, men gikk ned 4-5 kg. Så jeg VET jo at det funker. Jeg må bare klare å holde karbomonsteret (hjernen min) i sjakk..hehe.
Har fått gubben og på trua, så han skal prøve sammen med meg. Tenker det er lettere når man er to i huset som går på det samme. Enklere i forhold til middag osv.
Jeg starter NÅ. Regner med mannen starter i morgen eller over helga. Jeg er 91 kg og 163 høy. Har med andre ord en BMI på 34,3. Målet er å komme ned på ca 65 kg. Veien dit er lang..men jeg håper jeg klarer det. Kan ikke være verre for meg enn for andre som har klart det samme og enda mer! Jeg er 31 år og savner å være tynn..for jeg var tynn før, da jeg var 18-20 år. Før jeg fikk familie og ble lat. hehe.
Klar, ferdig, GÅ!! Eggfrid er klar for et lettere liv!!
Velkommen hit, og lykke til når du no startar på ny frisk :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.