Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men satser på at her blir greit:rolleyes:
Jeg er 21år, og går for tiden på Xtravaganza, på helfart. Dvs kun shakes og vann hele dagen, pluss tran.
Hadde en rimelig tøff begynnelse, men har ikke hatt noen sprekk i det hele tatt, noe som jeg er veldig stolt over. Begynte 15.september, så er en mnd siden jeg begynte:)
Men spesielt de siste dagene har jeg opplevd å være veldig nede emosjonelt, for å så neste dagen ha det TippTopp. Det er veldig slitsomt, både for meg og samboeren min, som det går utover når jeg er nede, for jeg blir en real b*tch til tider, og vil helst bare være ifred:( Så jeg gjømmer meg på rommet og surmuler, og han blir sittende i stua, småforvirra.
Så det jeg lurer på, hva gjør dere i sånne situasjoner? Nede og i dårlig humør, bitchete og gretne? Selv kunne jeg bare tenkt meg å ligge under dyna hele dagen, men det er jo ikke noe jeg har planer om å gjøre heller;)
Får du i deg nok fett og vann?
Trener du mye? Hvordan er det eventuelt med humøret i forhold til når du trener?
Jeg hadde en periode der jeg trente ganske mye, og da merket jeg at jeg lett ble litt svimmel og amper dagen etter trening. Jeg fikk råd om å øke fettinntaket, fordi kroppen rett og slett ikke klarte å hente all energien den trengte fra kroppsfettet. Når jeg begynte med det ble alt mye bedre. I løpet av en dag fikk jeg vel i meg ca 2 trankapsler, 1 ss linfrøolje og 2 ss cocosa. Det var passelig for meg, men det er ikke sikkert at alle trenger like mengder.
Det er også viktig å drikke mye vann, men det vet du nok allerede.
Får i meg 6 stk omega3 kapsler om dagen, funker fint det tror jeg, og som regel 3-4 l vann om dagen, av og til mer. sjelden mindre enn det i forhold til xtravaganzaen jeg går på.
Og har ikke fått trent så himla mye, jobber såpass mye for tiden, og til mange rare tider at motivasjonen har vært litt laber. 9dager jobb uten en fridag, (to jobber, heldigvis ferdig med det nå) med 8-9timer om dagen, såvidt jeg har orket vaske tøy ^^
Joda det kan jo stemme det, er jo vant til å jobbe usedvanlige tider, alt fra 0700-1600+ og fra 2100-0300 osv osv. men ikke som nå.. men har vel kanskje noe med at jeg går på programmet som jeg gjør :)
Får bare vente å se det litt an:)
Takk
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.