< Tilbake til oversikten

NRK nå!

Almyrida sa for siden:

Kostholdsdebatt..!
De snakker litt om lavkarbo og greier.. Har nettopp slått over, så jeg vet ikke helt hva det dreier seg om..

Bøtt sa for siden:

Jepp ser på det nå...:)

Pruttilutt sa for siden:

nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)

Bøtt sa for siden:

hahah... ja jeg går ut å tar meg en røyk jeg også:D
Tror ikke jeg gidder å irritere meg på den kjerringa Kari.Så lenge vi vet å finner ut hva som funker for oss så kan hun si hva hun vil:)

Pruttilutt sa for siden:

Enig :) Nå er jeg meg selv igjen :) Litt morsomt hu der opererte som framstile fedmeoperasjoner som en easy way out hvor man kan opereres og etterpå spise hva man vil; hun nevnte pizza, bl.a. :) Finurlig.

arkine sa for siden:

så enig så enig:D men håper ho blir feit i dette livet

Bøtt sa for siden:

Joa, det hadde jo det da:D:D

senorita sa for siden:

Ja morsomt, jeg kjenner flere som har tatt slik operasjon og dem er rett og slett ulykkelige. Flere sliter med komplikasjoner, en jeg kjenner måtte gå med en sonde i mange mnd fordi han ikke kunne spise eller drikke noe.. og dem spyr opp igjen alt veldig lett og kan knapt spise noe med fett i, fordi dem blir dårlige.. og dem kan jo knapt spise noe. en halv skive om gangen før dem er mette..

Og ikke blir dem noe lykkeligere heller.. det kan være ganske farlig med slike operasjoner og det skulle vært absolutt siste utvei for meg om jeg skulle gjort noe sånt ja.. Hadde nok angret etterpå tror jeg også.

EmilyB sa for siden:

Gapskratter av en kommentar fra Jacquesson da Dag P kom inn på hormoner og lavkarbo:

"Jeg vil ikke inn på lavkarbo, for det blir litt for mye på detaljnivå synes jeg"

Jorkla sa for siden:

Hahahahahahahahaha.... ler seg skakk så bra sagt!!!! ber til gud sammen med

vimsen85 sa for siden:

Beste kommentaren i dag! Håper også hun blir FEIT i dette eller det neste livet. Praying to all tha gods!

raindew sa for siden:

ååh, kan noen lage ett kort referat til oss stakkars sjeler som ikke befinner oss i Norge? :)

lifejack sa for siden:

Hva het programmet??? Prøver å finne det i nett-tv, men uten hell hittil...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.