lillemy sa for siden:
Jeg er litt nyskjerrig på hvor mye folk har gått ned i vekt. Hvor lang tid har du brukt på det. Det er litt inspirerende for oss nybegynnere å se hva som er mulig
lillemy sa for siden:
Jeg er litt nyskjerrig på hvor mye folk har gått ned i vekt. Hvor lang tid har du brukt på det. Det er litt inspirerende for oss nybegynnere å se hva som er mulig
elian sa for siden:
Fra 15 juni til 15 oktober gikk jeg ned 14 kilo. De første 6 kiloene forsvant på 2 uker, så begynte det å gå saktere. Men i gjennomsnitt gikk jeg ned 0,9kg. pr. uke. Nå har jeg holdt vekta i 4 mnd. uten noen som helst problemer... :D
luringen sa for siden:
litt usikker på utgangspkt, men iallefall 5 kg på en mnd..
Monagirl sa for siden:
Hei lillemy. Jeg har gått ned 13 kg, men nå står jeg fast. :( Noen tips folkens?
Dessuten, hvordan legger jeg inn eget innlegg foruten å svare på andres inlegg? Noen som kan hjelpe meg med det? Jeg er nå her se.
Stooor klem til alle sammen! :)
Monagirl sa for siden:
Jeg mener: JEG ER NY HER SE!!
mofe sa for siden:
Det er en knapp nederst til venstre, som heter "skriv svar" :)
rsy sa for siden:
Jeg er mann og gikk ned ca 10 kg på 7 måneder = ca 1,4 kg / måned.
Etter disse 7 månedene har jeg blitt litt slappfisk og sakte latt være å følge vedvarende
vektap. Men jeg har konsentrert meg om å kjøpe varer med svært lite
karbohydratinnhold og vært bevist på å spise veldig lite hvis jeg først skeiet ut. Har
totalt kuttet ut juice og brus med sukker (med drikker bøttevis med light-brus uten
karbohydrater.)
Nå vurderer jeg å starte en induksjon på et par-tre uker igjen, hvorfor? Fordi det
fungerer så sinnsykt bra! Og til dere som er i gang og lurer på hvorfor det stopper?
Sannsynligvis fordi dere ikke følger reglene. Les les les.... påbegynn en ny
induskjonsrunde, og kiloene vil falla av. Lykke til!
RSy
mofe sa for siden:
Vil bare si at det er HELT normalt at vektnedgang stopper etter 3 uker.. kroppen trenger å omstille seg - altså kan det skje selv om man er kjempeflink og gjør alt rett :)
snoopygirl sa for siden:
jeg begynte på ketolysekuren den 15 april 04.gikk ned 8,5 kg de første 14 dagene...så gikk jeg ned ca 5,5 kg til fram til i juni,,,og der stoppa det en goood stund..åt nok for ensformig...men nå har jeg gått ned 3,6 kg til....så nå har jeg gått ned 17,6 kg...er veeeldig fornøyd....lykke til:) håper du også får gode resultater
snoopygirl sa for siden:
Monagirl......
for å skrive innlegg må du gå innpå en av de stedene på venstre side....feks.presentasjon eller noe....dagbøker og litt forskjellig å velge i der...good luck....
[color=#ff00ff][/color]
og velkommen begge to
Mila sa for siden:
13 kilo på 1,5 mnd... men nå står det stille (igjeeeen)
Roy82 sa for siden:
10 kg siden 3 januar, men nå er det rimlig stille... Noen som vet hvor lenge det kan stå?
Mila sa for siden:
vet ikke helt men en uke eler 2?? vertfall sånn hos meg etter 3 uker... sto stille 1,5 og så begynt igjen frem til nå... men nå har det stått stille noen dager
Nille sa for siden:
Det er helt normalt for kroppen å ta en "pause" ved jevne mellomrom. Slike platåer er veldig vanlige. De kan vare fra en til seks uker - Dvs. at om man ikke har tatt av kilo noe eller gått ned centimeter på denne tiden, bør man ta en nøyere titt på hva og hvor mye en spiser når.
Som regel vil man gå ned centimeter, - man merker klærne blir løsere selv om vekta står stille. Etter en radikal kostomlegging vilkroppen trenge tid til venne seg til det nye regimet. Den tror den ikke får nok mat og sparer så godt den kan. Så oppdager den at den får mat og lar det gå noen kilo igjen. MEN den er ikke helt overbesvist.... etc etc. Og så må den omfordele litt på fettreservene.... og målene går ned et sted og opp et annet. Mye rart som skjer med denna kroppen !
Jeg har gått ned veldig lite siden våren. Et par tre kilo kansje, - men jeg har gått ned minst 2 størrelser i klær ! Kjøpte to bukser i august og jeg mister snart begge to !
Så OM dere er på et platå, - sjekk målene - ikke bare vekta. OG kjenn hvordan klærne føles på. Gi kroppen tid og ikke stress. Har stoppen vart lenge, se på ha du spiser/drikker. Cola Light/Pepsi Max og andre kunstig søtede drikker er en skikkelig partystopper. Sammen med annet kunstig søtstoff vi finner i sjokolade og drops. Fløte og meieri produkter ?? Skjulte karber - har du virkelig oversikt over hvor mange karber du egentlig får i deg ? Eller vet du det med øyemål - tror du ?? Nøtter ?? Det kan være matvarer kroppen din ikke tåler og reagerer på.
Etter 6 ukers stopp i vekt OG mål viljeg anbefale en ren induksjon 1-2 uker. Uten kunstig søtstoff etc. Gå så stegene på stigen oppover igjen. Det krever litt veiing og målign i begynnelsen. Vær forberedt på AHA opplevelser ! (Been there, done that!)
Vær tålmodig og hold ut - snart beveger det seg nedover igjen !! :D
Mila sa for siden:
Har vert ganske dum der ser du... tok ikke mål før jeg begynte på eurodietten....:mad: :mad: :mad: mumle noen uforstålige ord om seg selv
mofe sa for siden:
Ta mål nå da :)
Mila sa for siden:
Jammen hjelper DET da..?? NÅ? likosm snart 2 mndr etterpå?:eek:
mofe sa for siden:
Jammen da kan du måle om to måneder fra nå av, også kan du sammenligne med dagens resultater :)
Mila sa for siden:
Åja...:rulleøyne :stuart: :rodme: men daaa så... får ta det i mårra jeg da..:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.