Da var de første 10 kilone borte, og det på ca 2 måneder. Godt over 1 kg pr uke i snitt, og det er jo KNALLBRA!!! Og det BESTE av alt, jeg har IKKE vært sulten, hatt sååå utrolig mye mer energi enn noen sinne. Kvitt mange av de mysifistiske slapphetsplagene, mageplagene, muskel og ledd plagene er også helt borte!
Sånn;) HIHI. Tusen takk for ett fantastisk brukerforum!!
Superdigg følelse du har, kjenner til den! Endelig noe man føler man kan vinne! ;) Gratulerer såå masse, og vi gleder oss alle sammen til de neste 10 :)
Og, det beste med alt er jo helsegevinsten, sant? ;)
Neste mål er vel 100 kilo da. 7 kilo til. Håper på det innen julekvællen;) Med dette tempoet som jeg har hatt er jeg under 100 kilo før vi åpner første luka i adventskalenderen;)
Sant det, men 1 kilo i uka er vel passe fort mener jeg. Og jeg har også hatt uker hvor jeg ikke har gått ned noe, men snitt på 1 kilo pr uke er jo helt genialt:D hehe. Så da er jeg kanskje normalvektig i løpet av neste år:D HURRA
Gratulerer med kjempe gode resultater :D Ingenting er mer motiverende enn en sånn nedgang. Spesielt når en ikke føler at en har ofret "alt" og gått rundt å vært sulten.
Grattis!!!:D Supert resultat og en fin motivasjon for oss andre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.