< Tilbake til oversikten

Macadamianøtter i Drammen ...

Jorkla sa for siden:

Savner du macadamia nøtter?? Er alle nøttene du finner overtrukket med sjokolade?? Jeg har funnet en butikk i Drammen som selger macadamianøtter med kun 2g karbo pr 100g. Butikken heter Gima, og holder til på Åssiden i Drammen..

Queen of Wands sa for siden:

Men hvordan vet man egentlig at dette er riktig? Det var jo veldig mye lavere enn jeg har sett andre steder. Hvis jeg kunne stolt på at det var riktig, så hadde jeg nok tatt meg en tur.

Jorkla sa for siden:

jeg kan ikke gjøre annet enn å stole på innholddfortegnelse.. men det er jo opp til hver enkelt

Queen of Wands sa for siden:

Jeg har jo også sett mandler med 4 og noe, og mandler med ca. 8 karber. Da har jeg kjøpt dem med 4, men ikke følt meg helt sikker... synes det er rart at den samme matvaren kan ha så ulikt karbohydratinnhold. Er det noen som har fasit på dette?

Jorkla sa for siden:

Ihvertfall.. så sjekka jeg dette ut imot ketostixen igår! Og etter å ha spist disse nøttene så gikk jeg ikke ut av ketose ihvertfall

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.