< Tilbake til oversikten

Nytt tall på vekten!!

wollafruen sa for siden:

I dag lyste 64-tallet til meg! 64!!!!!!!!!!!! :eek: (...riktignok 64.9....)

Ååh! Jeg er nærme målet! Det går tregt nå på slutten, men jeg har goood tid! Har vel brukt drøye tre måneder på de siste to kiloene, kan godt bruke fram til jul på de siste halvannen. Gjør meg ingenting! Lavkarbomat funker fantastisk for meg. Jeg har det så bra!

Måtte bare si det :o

arkine sa for siden:

gratulerer, er en hærlig følelese å komme i mål

Kanutten sa for siden:

:heia: Grattis!! Så flink du er!

Bøtt sa for siden:

Så flott !!Du har vært kjempe flink:heia:
Gratulerer så masse med flott nedgang.Det må være herlig å snart ha nådd målet.

mamz sa for siden:

Kjempebra:D er nok en herlig følelse tenker jeg.....du er veldig flink :heia:

Happyman sa for siden:

Jeg fikk også i forgårs et nytt tall på vekta, 89,6. Det må være 15 år siden sist. Jeg har gått ned snart 27kg. 85 er målet og det nærmer seg faretruende. Begynner nesten grue meg, da jeg trives utrolig bra med lavkarbo. Alt er veldig bra, blitt kvitt tennisalbue som ikke ville slippe taket, fiser nesten aldri, sover godt, målbevisst, kvitt mange vonde tanker, energi til tusen.
Hva gjør man når man har oppnådd målet? Vil jo ikke bli avhengig av karber/gotteri igjen

Matglad sa for siden:

Gratulerer så masse woaafruen, flink har du vært. Deilig å endelig komme så nære målet. Så flott å høre at du er så tålmodig med disse siste kiloene. Det er vel ikke helt uvanlig at de siste kiloene sitter litt hardere, og krever mer tålmodighet.

Lykke til med siste innspurt :)

dumidalia sa for siden:

Gratulerer! Og så flink du har vært (og er) som til tross for at det ikke går superfort, holder ut. Det ser man jo at lønner seg, nå er du snart ferdig :)

Matglad sa for siden:

Gratulerer med flott vektnedgang. Jeg tenker at det er jo ikke noe å grue seg til at du oppnår ønskevekten. Hvorfor skal du slutte med lavkarbo selvom du oppnår vekten du ønsker. Hvis du ønsker å beholde vekten, kan det til og med være lurt å fortsette med lavkarbo :).

Lavkarbo er en livsstil som er naturlig kost for oss mennesker. Så jeg skal aldri tilbake med høykarbo. En ting er vektnedgang, og en annen ting er jo alle helsegevinstene med lavkarbo. Og de skriver du jo noe om selv også. Det finnes tråder her inne som sier noe om stabiliering. Noen øker litt i karber, men å gå tilbake til "gammelt" kosthold er neppe noen god ide.

Lykke til videre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.