Enkelte dager så hender det jo at ting ikke går helt som planlagt!! At man ikke får spist slik som planlagt; har det noe for seg da å "hive i seg" masse mat på kvelden? Tenker da så klart på fettholdig mat... Eller skal man bare la det være? (dersom man ikke er sulten)
Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten!
Ikke dytte i deg mat bare for å gjøre det!:p
Jeg mener at så lenge det er en sjelden gang alt skjærer seg, så spiller det ingen rolle! :)
Veldig dårlig matlyst over tid, er en helt annen sak! Syns jeg!;)
Hos meg skar det seg i går, min viljestyrke var svak og venninnen min lagde sjokoladefoundant. Dårlig gjort av henne å friste meg slik!
Jeg spise en muffinsform med sjokoladefoundant og en Te-skje vaniljeiskrem. Sent i går kveld var stixen lys-lys, men utslag. I dag har jeg latt det passere; drukket vann, kaffe med fløte, stekt laks med eggesmør til middag, og kald omelett fra i går med ost- og salamiskiver attåt. Skal måle stix om 10 minutter. Det viktige er å gå videre. Gjort er gjort, ikke sant? :)
Tusen takk for svar!!
Jeg tenkte mest på om det skjedde en sjelden gang bare! så da stresser jeg ikke med å pøse på med mat sent på kvelden, har en liten greie om at jeg ikke skal spise etter kl 18 også..
Glem dette med å ikke spise etter en bestemt tid på kvelden! Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten på ketolyse!
Uansett om klokken er 17 eller 23!;)
Det hender at jeg dropper å spise middag i middagstider, og heller spiser middagsmat til kvelds etter at veslefar er lagt.. vet ikke om det er riktig, men synes det er godt å kunne slappe av og spise litt bedre mat når jeg har litt tid for meg selv:)
Og ifølge de "gamle traverne" her så skal man jo spise når man ha lyst, så da gjør jeg det hvis jeg føler for mat da.. he he :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.