< Tilbake til oversikten

Jeg bare lurer ...

snartslank? sa for siden:

Enkelte dager så hender det jo at ting ikke går helt som planlagt!! At man ikke får spist slik som planlagt; har det noe for seg da å "hive i seg" masse mat på kvelden? Tenker da så klart på fettholdig mat... Eller skal man bare la det være? (dersom man ikke er sulten)

Kitt sa for siden:

Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten!
Ikke dytte i deg mat bare for å gjøre det!:p

Jeg mener at så lenge det er en sjelden gang alt skjærer seg, så spiller det ingen rolle! :)
Veldig dårlig matlyst over tid, er en helt annen sak! Syns jeg!;)

Pruttilutt sa for siden:

Hos meg skar det seg i går, min viljestyrke var svak og venninnen min lagde sjokoladefoundant. Dårlig gjort av henne å friste meg slik!
Jeg spise en muffinsform med sjokoladefoundant og en Te-skje vaniljeiskrem. Sent i går kveld var stixen lys-lys, men utslag. I dag har jeg latt det passere; drukket vann, kaffe med fløte, stekt laks med eggesmør til middag, og kald omelett fra i går med ost- og salamiskiver attåt. Skal måle stix om 10 minutter. Det viktige er å gå videre. Gjort er gjort, ikke sant? :)

snartslank? sa for siden:

Tusen takk for svar!!
Jeg tenkte mest på om det skjedde en sjelden gang bare! så da stresser jeg ikke med å pøse på med mat sent på kvelden, har en liten greie om at jeg ikke skal spise etter kl 18 også..

tusen takk!

Kitt sa for siden:

Glem dette med å ikke spise etter en bestemt tid på kvelden! Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten på ketolyse!
Uansett om klokken er 17 eller 23!;)

Lindaplinda sa for siden:

Det hender at jeg dropper å spise middag i middagstider, og heller spiser middagsmat til kvelds etter at veslefar er lagt.. vet ikke om det er riktig, men synes det er godt å kunne slappe av og spise litt bedre mat når jeg har litt tid for meg selv:)

Og ifølge de "gamle traverne" her så skal man jo spise når man ha lyst, så da gjør jeg det hvis jeg føler for mat da.. he he :)

marjusen sa for siden:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.