< Tilbake til oversikten

Positive kommentarer

Nupsida sa for siden:

Jeg får kommentarer om at jeg ser mye slankere ut. Men, dette er fra folk som vet jeg går på kur, så jeg føler ikke at det "betyr" like mye på en måte..

Pruttilutt sa for siden:

De koseligste tingene jeg har hørt har ved tre anledninger fra ulike mennesker som står meg nært vært "Så godt du ser ut, Sandra", og ikke med den undertonen av at "godt" seg rund ut, men fresh i ansiktet, litt mer energi og aura :) Veldig koselig :)

siri0109 sa for siden:

jeg bor på en liten plass og får mange ganger høre...herregud hvor blir det av deg da....så slank du har blitt hva gjør du? og det er utrolig morro å høre;) gir litt ekstra motivasjon også da:)

TrillTrall sa for siden:

Jeg har gått ned hele 2 kilo - TO - og en godt voksen og godt rundt kvinne i slekta mener at jeg må ha gått ned mye mer enn det. :) Hun påstår at klærne henger og slenger rundt meg og at jeg har blitt sååå tynn. :lol: Jeg har vel gått inn litt i cm, men ikke så voldsomt mye altså. Hun var veldig interessert i hvordan jeg spiser nå da - og med sin dia2 og overvekt så....

Benedictee sa for siden:

Får masse positive tilbakemeldinger :) Ikke så mye på vekt og det der enda, for det synes ikke enormt godt enda. MEN, nesten alle jeg kjenner har kommentert humøret de siste månedene :) og det er enda viktigere!

raindew sa for siden:

Haha, jeg har (etter en periode med ketolyse) hatt en "tvunget" sprekk på over en måned. Alle som visste at jeg spiste lavkarbo før, og som ikke kommenterte det en dritt da, skal ABSOLUTT spørre meg om hvor mye jeg har gått opp etter jeg begynte å spise høykarbo igjen :(

herregud sa for siden:

I tillegg så ser jeg det veldig godt på andre som har lagt om til lavkarbo.

Det at jeg gikk ned 40kg førte til at mange rundt meg også la om kosten, og jeg blir like overrasket hver gang jeg møter de over hvor godt de ser ut.

Tydelig at det ikke bare vekten som påvirkes av lavkarbo :)

Lullen sa for siden:

Det er sååå hyggelig med positive tilbakemeldinger!
Sist uke i kantina på jobben kom en av damene på salgsavdelingen bort til meg og sa at jeg så så slank og flott ut!
Hun lurte på hva jeg spiste og da måtte jeg jo legge ut om lavkarbo :)

Det gir inspirasjon videre :D

wevi sa for siden:

Alt blir jo litt bedre, synes jeg da. Med vekttap, stort eller lite, så kommer litt bedre humør og selvtillit. Dette vises veldig godt. De fleste bemerker at jeg ser ut som et nytt menneske, selv om jeg vet at det ikke vises så enormt mye på vekta enda. Men jeg har det jo mye bedre med meg selv. :)

Bøtt sa for siden:

Jeg opplevde noe spesielt i går.Jeg traff på en dame som har vært kunde hos meg for ca 3-4 år siden har ikke sett henne siden.Hun sa:kan jeg spørre deg om hvorfor du er blitt så tynn(med en litt bekymret minne)hehe jaja det er første gang noen har sagt det til meg.Jeg sa nå sånn det var at jeg hadde gått inn for det skiftet kosthold åsså videre..:D
Men for å si det sånn da har jeg noen mange kilo igjen til jeg har nådd målet mitt da...så jeg er for all del ikke tynn ennå.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.