< Tilbake til oversikten

Svette

jente20 sa for siden:

ja.. jeg svetter!! etter at jeg begynnte på lavkarbo/er i ketyose, svetter jeg bare jeg står rett opp og ned på jobb.. skikkelig ekkelt. trenger ikke gjøre noe, og jeg kjenner jeg blir klam og ekkel. spesiellt i ansikte..

og om natten svetter jeg visst usedvanlig mye i armhulene.. for jeg våkner og stinker som en svett mann.. :/

er dette en bivirkning????

Opheliia sa for siden:

Det er jeg litt usikker på, men isåfall er det nok bare en bivirkning som går over?

Men jeg tenkte å anbefale "Stop 24", i en periode svettet jeg også veldig mye..og jeg er normalt en "ikke-svetter" (det vil si at jeg kan trene relativt hardt uten å bli noe særlig svett), men å bruke den hjalp veldig på meg. Nå er det plutselig gått over, den svetteperioden jeg hadde.

Men jeg har også byttet til litt bedre deodoranter, litt bedre kvalitet (det vil si at dem også er dyrere:(). Det har også hjulpet meg.

jente20 sa for siden:

huff, ja, jeg håper det! begynte på mandag med lavkarbo, og har vært ille til nå :/ men gått ned 2 kilo til nå da ;) så det veier opp, selv om det er skikkelig irriterende å svette sånn.. var ikke slik sist jeg gikk på lavkarbo.

mocc@ sa for siden:

Jeg også svetter en del nå, men det er mest i ansikte.. Håper det er noe som går over etterhvert...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.