< Tilbake til oversikten

Hvordan lager jeg grønnsakspaien?

Titti sa for siden:

Er spent på den, tipper det blir dagens lunsj, eller middag. Noen som har smakt den, er den god? :)

FakeSmile sa for siden:

Jeg har ikke smakt den enda, men tenker jeg kommer til å prøve den i morgen eller lørdag med litt stekt squash, paprika og sopp i småbiter oppi/på toppen. Kan nok smake helt greit tenker jeg!

Titti sa for siden:

Smaken ble helt grei, men det ble jo ikke noe pai, er som en grønnsaksstappe...:confused:

FakeSmile sa for siden:

Kan det hjelpe å ta litt mindre vann i, kanskje?? Har ikke smakt enda, men hørtes ikke videre spennende ut:S

Titti sa for siden:

Skal prøve litt mindre væske neste gang. :ja:

arkine sa for siden:

å hvor fins oppskriften?

vil jeg også prøve

streber sa for siden:

Det ble en slags stappe til meg også og så smakte den sånn ca æsjåbæsj:( (har blitt god til å formulere meg ettersom jeg har blitt eldre ser dere:D)

FakeSmile sa for siden:

Hei Arkine!

Desverre er det sånn at de meste av måltidene du finner snakk om her inne på forumet er stort sett kun å få tak i på eurodiet sine hjemmesider, og du må ha legeattest for å få tilgang til å bestille disse. Noe av det kan nok likevel du også bestille, se www.eurodiet.no :)

Titti sa for siden:

Synes smaken var helt greit hvis man tenker på den som en potetstappe med krydder, men pai ligner den ikke mye på. :lol:

FakeSmile sa for siden:

Det hørtes ikke så veldig godt ut om jeg får si det selv :nedfor:

streber sa for siden:

Nei, Fakesmil, det er det sannelig ikke heller:oFysjaseien sier jeg!

Titti sa for siden:

He he, ertestuingen, paellaen og suppene er verre. ;)

FakeSmile sa for siden:

Det er virkelig noe av det ekleste jeg har smakt!!

Titti sa for siden:

:lol:

arkine sa for siden:

ja sant det ,tenkte ikke over at det var den paien ,,trodde det var noe dere hadde funnet opp selv en kunne lage av grønnsakene

jeg går jo på ED for ørtene gang , neida ikke så ille da men,,
vet jo alt om den

Titti sa for siden:

Har du gått på dietten mange ganger, Arkine? Andre gangen min...:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.