< Tilbake til oversikten

Hvilken farge på stiksen

Ingseb sa for siden:

skal det være når man er i ketose? Føler meg litt :flau: som må spørre, men ble veldig usikker her nå. Var litt for rask og kastet esken med bruksanvisningen liggende i... :rolleyes:

Charlott sa for siden:

Utslag er utslag! Mørk lilla kan bety at du har fått i deg for lite væske :)
Så, er den rosa er du i ketose!

Ingseb sa for siden:

Så om den er på den "lilla" med to ++ så bør jeg prøve å få i meg litt mer veske?

Ivett sa for siden:

Ja, men ikke nødvendigvis?
Kommer vel an på hvor mye væske du får i deg?

Jeg kan få den mørkeste fargen selv etter at jeg har fått i meg 4-5 liter med rent vann.

Kitt sa for siden:

Neida, det er bare når den er på det aller mørkeste at man bør tenke på om man har drukket sine 2-3 liter siste døgnet eller så!;)

Ikke heng deg for mye opp i stiksene. De viser bare hva som finnes i urinen din! Om du vet du gjør alt riktig og vekta går nedover, er det mer til å stole på enn fargen på en stiks!
Selv om de er gode indikatorer, da!;)

Ingseb sa for siden:

Tusen takk for svar! Da ble jeg litt klokere. :)

Jeg drikker mye iløpet av dagen, mye vann og litt te. Men har en tendens til å dabbe litt av utover kvelden. Blir litt mettet på drikke... Men føler meg slett ikke dårlig. Har egentlig ikke hatt noen bivirkninger. Hadde litt hodepine andre dagen, det er vel det eneste. Og det kan vel kanskje komme av noe annet også. Har nå holdt på siden forrige tirsdag og har gått ned 4kg og er veldig fornøyd med det. :)

Ingseb sa for siden:

:):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.