Man trenger jo heller ikke julens 7 slag heller da;)
Men det går an å lage kransestenger om du vil det, jeg lager det, marsipan og sjokoladetrøfler. Ellers koser jeg meg med god kaffe og gode venner/familie.
For ikke å snakke om ribbe og hjemmelaget surkål, kalkun med godt tilbehør osv.
Og ja, jeg klikka helt på karber i jula i fjor.. Med vilje, og det var helt idoitisk.
Neida, det vet jeg:p Noen baker ingenting, andre lager 3 forskjellige sorter, noen tar å lage syv og jeg vet faktisk om noen som lager maaange flere enn syv sorter.
Jeg skal unngå å få i meg for mye høykarbo i år, så planen er å bake/lage en del julekaker/konfekt o.l som jeg kan ta med meg hvis vi skal på besøk hvor jeg vet at det alltid er julekaker på bordet. (Pluss det som jeg skrev i innlegget over...jeg liker bare å bake..og mange liker ikke det..så da baker jeg for dem:p)
Det er det som er problemet mitt... Når jeg søker på noe her under søk kommer det opp MASSSSSSE! Mye som ikke er relevant i det hele tatt.. Jeg har gitt opp hele søkefunksjonen for jeg forstår meg ikke på den...
Du mener på vanlig søkemotor??? i såfall er jeg enig for jeg har funnet MYE mer rettetede opplysninger der på lavkarbosider enn det jeg får når jeg søker på lavkarbos egne søkesider...
Oi! Det har jeg ikke tenkt over.. bruker ofte vanlig søkemotor hvis jeg vil ha en spesifikk oppskrift eller noe og skriver "lavkarbo" i samme felt. Da pleier det å komme litt resultater iallefall, men når jeg søker her inne...:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.