Jepp, så er det tid for ketolyse igjen! Startet på fredag, etter et års tid uten noen spesiell diett, og med mye trøstespising (sukker, sukker, sukker, sukk!). Har vært mye det siste året.
Gikk ned 12 kg på ketolyse i 2008/2009, og nå har jeg jaggu gått opp 10 kg av disse igjen. Flaut!
Men starter på ny frisk, og er supermotivert! Merker allerede at humøret stiger. Takk og lov for lavkarbo! :D
Da er vi to! Jeg gikk ned 25 kg på ketolyse fra mai-09 til desember-09, men siden januar-10 har jeg spist det jeg har hatt lyst på (altså snop og junkfood...), og har lagt på meg 5-6 kg. Det verste er at jeg føler meg uvel i egen kropp når jeg spiser høykarbo, men det er jo såååå godt også.(synes jeg!)
Begynte på nytt med ketolyse forrige mandag, så nå er jeg i gang igjen. Føler meg allerede mye bedre i kroppen, og mer energisk. Deilig! Lykke til videre! :heia:
Takk takk!
Har det på samme måte som deg, Bixen, jeg blir i dritdårlig form av høykarbo, men stapper i meg likevel.. Skjønner ikke at jeg har vært så slem mot kroppen min så lenge. En kjenner det jo så godt at ren mat gjør godt for både kropp og psyke :)
Ja jeg kjenner meg også igjenn, så nå holder jeg på å motivere meg til å sette i gang. Har aldri følt meg så energisk å komfertabel som da jeg gikk på ketolysekuren.
Eg begynte igjen på torsdag. Gikk ned 7 kg med ketolyst for ca to år siden. Har gått opp igjen 10 :eek:. Eg er frustert over at det går ann å gjøre noe sånt mot seg selv. Med tanke på alt vi vet om hva dette kostholdet gjør med oss, så burde valgene være enkle å gjennomføre. Men det er de ikke. Men det gjelder å lære av sine erfaringer og kanskje vi kan unngå samme fellen igjen.
Ikke tenk "runde", tenk en vei som bare går rett frem, i en retning...stort sett i det minste ;-)
Tenker man runde så er det en begynnelse og en slutt, eller at man kommer til start igen.
Blir kanskje litt flisespikkeri dette, men det er bare godt ment fra min side :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.