< Tilbake til oversikten

Mmm, pølse!

MarensLille... sa for siden:

Det er noe av det jeg har savnet MEST disse ukene på ketolyse faktisk, ei skikkelig stor saftig pølse!!! :D Hihihi

Og endelig fant jeg de på Meny her i byen: Jacobs utvalgte,
med kun 0,1 g kh pr 100 g :heia:
Jeg er lykkelig!!! :D

[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSClm0eB7_GORyod8EXY14l767H6As7IS-4Pwsk7YUGmAB0sRA&amp;t=1&amp;h=147&amp;w=253&amp;usg=__ek2W30ZndyeZn4ie4VlL4Dff_9E=[/img]

...de var svinedyre da... :( 45,- for 4 små pølser... 260 g i pakken... Men dog... Pølse er pølse! :D

Så frokosten i dag bestod av 2 stk Chorizopølser og 2 stekte egg med litt agurk og sukkerfri ketchup på siden... Deilig med et alternativ til bacon ;):p

Ferskenbeinet sa for siden:

Rema 1000 har og noen lavkarbo pølser, hot link heter den ene, husker ikke de andre.

vimsen85 sa for siden:

Den andre er bratwürst. Men jeg tror kanskje det var type sommerens-grillsesong-pølser. For jeg har ikke funnet dem igjen. Men de er gode og har 0,5 karbs pr 100g.

Ferskenbeinet sa for siden:

Ja, det kan tenkes det var i sommersortimentet. Det finnes også ketolysepølser, men de har jeg ikke smakt!

Bøtt sa for siden:

Ketolyse pølsene er kjempe gode de asså.Men de har de ikke på meny butikken her hvor jeg bor.Jacobs utvalgte er også gode men ikke de beste pølsene jeg har spist da synes jeg ketolysepølsene er bedre.

MarensLille... sa for siden:

Jeg snakket med innkjøpssjefen på meny her hvor jeg bor, og det var visst ikke aktuelt å ta inn Ketolyseprodukter da de aldri hadde hatt noe forespørsel etter det... :( At jeg spurte var visst ikke en forespørsel... :p jeg synes det er litt dårlig service jeg faktisk... Jeg handler KUN i den butikken fordi jeg ikke har bil, og han var ikke LITT imøtekommende en gang... "snufs" Følte meg egentlig bare teit som spurte...

Lisbeth sa for siden:

Jacobs utvalgte med bacon er veldig god :D

ada-emilie sa for siden:

Er det svin eller storfekjøtt ?Tør forresten ikke spise sånne blandingsprodukter siden jeg ikke har kontroll over hva som er i. Er redd dirty fett;)

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Rema1000 her har fortsatt de pølsene, og vi har kjøpt inn noen og lagt i fryseren. Men jeg skal definitivt prøve Jacobs utvalgt. Og apropos prisen - en 1.5 l brus og litt potetgull så er du omtrent oppe i den prisen - og da tenkte jeg ikke på prisen. Så hvorfor nå? ;)

Glüchlich sa for siden:

Tipser om knallgode pølser fra Idsøe slakteri. Du får de bl.a på de større Ica butikkene. Glutenfrie, 90%kjøtt og tilnærma 0 karbo, husker ikke helt, veldig lite iallefall. 4-5 forskjellige typer, min er definitivt fennikelpølsa.4 i pakka og ca. 10,- pr stk. er ikke gærnt, tatt i betraktnig så go`dem e !! c",)

Benedictee sa for siden:

Rimi har slike krydder bratwurzts' :) de er gode med brokkolig og blomkålgrateng til :)

nunnen sa for siden:

Om du bor i ett område der butikkene ikke vil ta inn ketlysepølsene, er der bare å ringe Harald slakter, i Arendal, da det er han som lager disse pølsene.
Han sender dem uten problem i oppkrav med posten.
Alt under 10 kg, beatler man ca. 200,- i frakt for. Og pølsene ligger på 99,- og 119,- kg.
Han har sendt noen kg. pølser til meg iallefall:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.