< Tilbake til oversikten

Hva er lurt å ha liggende?

angel82 sa for siden:

jeg blir ofte sulten på kvelden, så lurer på tips til noe som er greit å ha liggende som man bare kan spise der og da... :confused:

Idarull sa for siden:

ost og kjøttpålegg, mandler, oopsie-ruller.

Gracella sa for siden:

Fårepølse, salam, ost og majones.
Ellers alt av rent kjøttpålegg, men salami og fårepølse har lengere holdbarhet.
Chorizho (?) og pepperoni er også kjekt å ha.

Makrell i tomat (de små boksene). Tar en slik og blander med noe majones. :)

Tulip73 sa for siden:

Det er lurt å lage litt ekstra som man har liggende til kriselager. Spesielt når mann er ny i gamet.
Nannahs knekkebrød holder lenge i tett boks og er lurt å ha på lur.
Jeg har som regel middagsrester, disse settes kaldt og kan spises til kvelds eller lunch nestedag.
Ferdigkokte egg er lurt å ha på lur, spises med litt smør eller majones på.
Ostekjeksene som du lager i mikroen av kavliost er nydelig snacks.
Nøtter
Pålegg; ost tullet inn i skinke/salami er kjempegodt

Lykke til !

Ferskenbeinet sa for siden:

bringebær og fløte har vert min redning mange ganger!

Mellon sa for siden:

Jeg spiser grønnsaker som snack jeg, brokkoli buketter dyppet i rømme, eller avokado med en rømmeklatt, det er kveldssnack. Og cherrytomater da, må ikke glemme de

angel82 sa for siden:

Jeg er utrolig kresen, så salami liker jeg ikke, heller ikke den oste snacksen dere lageri microen det får meg til å spy.... men takk for tips... oopsie ruller syns jeg er grusomme... jeg spiser nok altfor lite for tiden igår spiste jeg kun 1 tekake (fant oppskrift på lavkarbo varient) og tacograteng til middag...det var alt jeg spiste i går...å er stort sett slik de fleste dager er, jeg spiser to måltider i løpet av en dag...... så bør vel skjerpe meg litt...

Gracella sa for siden:

Det er nok altfor lite til et voksent menneske! :eek:
Det skal ikke være en sultekur, og selv om du kanskje ikke er sulten(???) så er det skadelig å spise så lite over lengere tid!!

angel82 sa for siden:

Jeg er ikke sulten nei...kan gå en hel dag å leve kun på vann.... må nok skjerpe meg....for dette er jo ikke bra i lengden, så derfor må jeg finne noe som er enkelt å lage i full fart, for mine dager er utrolige hektiske...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.