Tenkte jeg fikk være litt opptimistisk her siden jeg har vært litt nede et par dager. I dag fikk jeg min elskede Brownies i posten, den er min favoritt. :D
Jeg rører den ut med litt melk og har oppi en liten form som jeg setter i mikroen ca et minutt på middels varme, da blir den hard på utsiden og myk litt flytende inni, nesten som sjokoladefondant. :sikle:
Kjeksene og barene er mine favoritter, men liker også pastaen og pannekakene, mens omeletter og hot chocolate etc går ned. Forresten er ikke den sjokoladefrokosten så værst heller.
Min favoritt er vanilje/karamell bar, Prailain bar er også kjempe god:) Samme her, skulle gjerne spist mer ev de to! Ellers er jeg glad i oste omeletten med løk i, sjokolade-frokostblanding, bringebærkjeksene...som orrresten kommer 6 stk. i en pakke ferdig laget:) Bruker lang tid på de og koser meg...
Til salt snacks er soyanøttene med barbecue saus smak veldig gode! Tror jeg skal fortsette med sånt snaks etter endt diett når målet er nådd...
...ser mange liker pastaen, den har jeg ikke prøvd!!
Takk fro tipset med browniene...har bakt de flatt, og fikk noen tørre sjokoladekaker...æsj...men nå skal jeg lage den annerledes! Elsker jo sjokoladefondant:)
Creme bruleè liker jeg veldig godt fra før av...kanskje prøve den...
..dumt vi ikke får bittesmå smaksprøver...hadde vært lettere å prøve ut alt da! Mye jeg ikke tørr bestille!
Jeg liker best frokostblandingen, omelettene, pannekake og vanilje bar.Siden jeg er i fase 2 er det dette jeg spiser nesten hver dag:) Prøver å variere litt da. Lagde sjokoladepudding her om dagen og den smakte alldeles ikke ille:)
Absolutt favoritt er pannekake med kanel i røren-fantastisk god, men jeg blir overhodet ikke mett. Noen ganger må jeg spise salat etterpå, eller rester av andre grønnsaker. I dag juksa jeg:okuttet ut melken og lagde to pannekaker og ble nesten mett.
[size=4][/size]
Ellers er det vaniljepudding, sjokoladekjeks og barene som er det beste, omelett går ann.
Jeg tar av og til og deler sjokoladepuddingen i to skåler, kjøler ned litt og så deler jeg en vaniljepudding og har oppå. Smaker nesten litt sjokoladepudding med vaniljesaus. Nammm.
Er overrasket over hvor gode jeg synes mange av produktene er, og ser overhodet ikke mørkt på 30 fager på Fase 1:D Noen av produktene liker jeg absolutt ikke da, som sjokoladefrokosten, kakaoen og den paien (man må virkelig legge godviljen til for å kalle det en pai...). Har ikke prøvd meg på puddingene, da jeg ikke liker sånt til vanlig heller.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.