< Tilbake til oversikten

Hva er din favoritt av produktene?

Titti sa for siden:

Tenkte jeg fikk være litt opptimistisk her siden jeg har vært litt nede et par dager. I dag fikk jeg min elskede Brownies i posten, den er min favoritt. :D
Jeg rører den ut med litt melk og har oppi en liten form som jeg setter i mikroen ca et minutt på middels varme, da blir den hard på utsiden og myk litt flytende inni, nesten som sjokoladefondant. :sikle:

Troll-I-Ord sa for siden:

Enig med deg, har også brownies som en av mine favoritter, i tillegg til vanilje/caramel-baren. :sikle:

Popp sa for siden:

En favoritt til hvert måltid, men av og til skulle jeg ønske at jeg kunne ha spist mer av barene. ;)

Frokost: Cappucino
Lunsj: Pannekake
Ettermiddag: Vanilje/karamell bar
Middag: Pasta (blandet m/wok grønnsaker og pesto)
Kvelds: Bringebærkjeks

savoy sa for siden:

Sjokoladefrokostblandingen og brinebærkjeks er mine favoritter :)

Titti sa for siden:

Har bestilt kjeksene nå, gleder meg til å prøve de. :ja:
Lager man de også, eller kommer de ferdige i pakka?

Her er mine favoritter til hvert måltid:

Frokost: frokostblandingen
Lunsj: Pannekake
Mellom: Vaniljebar
Middag: Omelett med skinkesmak
Kvelds: Brownie

Tutte sa for siden:

Mine favoritter er pannekake, kjeks, brownie og vanilje/caramell-barene ! :)

Ulvemor sa for siden:

Pannekaker! :)

FakeSmile sa for siden:

Kjeksene og barene er mine favoritter, men liker også pastaen og pannekakene, mens omeletter og hot chocolate etc går ned. Forresten er ikke den sjokoladefrokosten så værst heller.

Ingen som vil kjøpe sjokoladebarene da???:):)

Idarull sa for siden:

hvor bestiller dere dette?

Pearl sa for siden:

På eurodiet.no. Men du må ha legeerklæring og resept på antall produkter.

Pearl sa for siden:

Sjokoladefrokosten, kjeksene og pannekakene.

Idarull sa for siden:

Å såpass ja.

Titti sa for siden:

Kjøper gjerne sjokoladebarer jeg. Hva har du? :)

FakeSmile sa for siden:

Juhu! Har 11 sjokoladebarer! Har mye annet også om du er interessert! Hva liker du`?

Monica31 sa for siden:

Min favoritt er vanilje/karamell bar, Prailain bar er også kjempe god:) Samme her, skulle gjerne spist mer ev de to! Ellers er jeg glad i oste omeletten med løk i, sjokolade-frokostblanding, bringebærkjeksene...som orrresten kommer 6 stk. i en pakke ferdig laget:) Bruker lang tid på de og koser meg...
Til salt snacks er soyanøttene med barbecue saus smak veldig gode! Tror jeg skal fortsette med sånt snaks etter endt diett når målet er nådd...

...ser mange liker pastaen, den har jeg ikke prøvd!!

Monica31 sa for siden:

Takk fro tipset med browniene...har bakt de flatt, og fikk noen tørre sjokoladekaker...æsj...men nå skal jeg lage den annerledes! Elsker jo sjokoladefondant:)

arkine sa for siden:

caramellbar
bringbærkjeks
sjokofrokost
pannekake
crembrule

er mine favoritter

Monica31 sa for siden:

Creme bruleè liker jeg veldig godt fra før av...kanskje prøve den...
..dumt vi ikke får bittesmå smaksprøver...hadde vært lettere å prøve ut alt da! Mye jeg ikke tørr bestille!

Kikkin sa for siden:

Mine favoritter er sjokoladefrokostblanding (med 1ts kanel i), vanilje/karamel-bar, fersken/aprikos-dessert, pasta, pannekaker.

Titti sa for siden:

Bringebærkjeksene var namnam. :sikle:

mamsa sa for siden:

Jeg liker best frokostblandingen, omelettene, pannekake og vanilje bar.Siden jeg er i fase 2 er det dette jeg spiser nesten hver dag:) Prøver å variere litt da. Lagde sjokoladepudding her om dagen og den smakte alldeles ikke ille:)

streber sa for siden:

Absolutt favoritt er pannekake med kanel i røren-fantastisk god, men jeg blir overhodet ikke mett. Noen ganger må jeg spise salat etterpå, eller rester av andre grønnsaker. I dag juksa jeg:okuttet ut melken og lagde to pannekaker og ble nesten mett.
[size=4][/size]
Ellers er det vaniljepudding, sjokoladekjeks og barene som er det beste, omelett går ann.

Friday sa for siden:

Nå har dere pirret min nysgjerrighet!

Hva slags produkter er det dere snakker om? Er dette noe jeg burde vite om? Jeg vil gjerne ha en sjokolade :)

streber sa for siden:

Eurodiett, man må ha legeattest for å bestille de fleste produktene, tror noe kan kjøpes av alle- fra hjemmesidene.

Pearl sa for siden:

Jeg tar av og til og deler sjokoladepuddingen i to skåler, kjøler ned litt og så deler jeg en vaniljepudding og har oppå. Smaker nesten litt sjokoladepudding med vaniljesaus. Nammm.

Titti sa for siden:

Pastaen var en positiv overraskelse. :ja:

streber sa for siden:

God ide Pearl, nå må lønna komme så jeg får bestilt puddinger:D

Titti sa for siden:

Ikke dumt med puddingene, kanskje man kan lage den ene med litt mindre væske og bruke som saus.? Eller var det kanskje det hun mente. :p

streber sa for siden:

Tenkte hvertfall jeg skulle prøve begge deler, som flytende saus og som vanlig pudding oppå sjokoladepudding, vet ikke hva som blir best-må testes!

Titti sa for siden:

:ja: Her skal itteno væra utesta. ;)

streber sa for siden:

De hadde ikke vanilje på lager:(æsj!

Titti sa for siden:

Når du skulle bestille? Eller ditt eget lager? :)

streber sa for siden:

På lageret til Eurodiett, når jeg skulle bestille ja:oMen bestilt mye annet som smaker greit da!

Popp sa for siden:

En av mine favoritter - og så mye mat som det blir ut av det.

Titti sa for siden:

Så kjedelig, håper de snart får inn på lager igjen. :)

Titti sa for siden:

Ja! Herlig. :D

Lille34 sa for siden:

Gammel tråd, men jeg røsker litt i den igjen :)

Jeg har bare holdt på i 5 dager, men har allerede funnet noen favoritter:

Couscous (med masse stekte grønnsaker)
Pasta (med stekte grønnsaker)
Bringebærkjeks
Pannekaker
Vaniljebar

Er overrasket over hvor gode jeg synes mange av produktene er, og ser overhodet ikke mørkt på 30 fager på Fase 1:D Noen av produktene liker jeg absolutt ikke da, som sjokoladefrokosten, kakaoen og den paien (man må virkelig legge godviljen til for å kalle det en pai...). Har ikke prøvd meg på puddingene, da jeg ikke liker sånt til vanlig heller.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.