< Tilbake til oversikten

Lavkarbo kokebok på mammutsalg

Lovinda sa for siden:

Jeg vil bare benytte anledningen til å anbefale den fine kokeboken jeg kjøpte på Interbok i dag – “Lavkarbomat på få minutter” av Linda Gassenheimer. Oppskriftene er delt inn i fase 1, 2 og 3 så det er lett å finne mat til den fasen man er i. Her er linken til boka hvis noen vil bestille den eller få den lagt av hos Interbok, den koster kun kr. 125,- www.interbok.no/index.php?struct=427&join=4457&campaign=true&elementid=418

Nille sa for siden:

Flott tips !:D

Vil bare minne om at fase 1.2 og 3 de viser til sannsynligvis er i South Beach , - så hvis Atkins'ere skal bruke boka må de huske på at lettprodukter byttes ut med "full fett" !! :p Om man sjekker tillatte matvarelista i den filosofien man følger er det ikke noe problem !

Ellers er det mange flotte oppskrifter der !! :D

Lovinda sa for siden:

South Beach er faktisk ikke nevnt med et ord, forfatteren nevner spesielt Atkins, Protein Power, Sugar Busters etc. og har tatt utgangspunkt i disse diettene når hun har laget oppskriftene. Lettprodukter er også ut, samt fettfrie kaker, lettmajones etc.

Nille sa for siden:

Oki doki, da har jeg blanda, - da er det ikke samme boka jeg har sett i !
:rodme: Beklager !! :rodme:

I den leste i sto det ingredienser som ikke var helt Atkins (en del lavfett ost og typiske South Beach ingredienser), - selv om det sto det i en av de førte kapitlene at boka gjaldt de fleste lavkarboretninger. Det var derfor jeg trodde det var samme boka. Ikke noe problem uansett, de fleste Atkinsere er jo obs på hva de må bytte ut !!

Nå har jeg enda en grunn til å kjøpe den !! :p

Helene sa for siden:

Jeg kjøpte denne boken i går.. og i noen av oppskriftene står det skummet melk. og lett ost.. og andre lett prdukter.. så nille hadde rett.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.