Bøtt sa for siden:
STOPP in the name off love:D
Diskusjon ferdig!!...................
Bøtt sa for siden:
STOPP in the name off love:D
Diskusjon ferdig!!...................
Festina lente sa for siden:
:d:d:d
Kari Marita sa for siden:
Ja ferdig no:D
Kiro sa for siden:
Jeg har gått fra å ikke ha vært på vekten i flere år til å bruke flere ganger daglig. Avhengig much? ja, det kan man si. Så jeg bestemte meg for å være en tid uten, og fikk derfor mamma til å gjemme den for meg. Men etter en ukes tid måtte jeg trygle om å få den tilbake igjen, jeg følte rett og slett at jeg ikke hadde noen kontroll i det hele tatt. Hadde i tillegg gått opp 900g den uken. Så kommer nok til å vente til jeg stoler litt mer på meg selv før jeg prøver det igjen. Det er merkelig hvordan ting forandrer seg.
Camomilla sa for siden:
Jeg innrømmer uten skam at jeg veier meg hver dag! Hadde som forsett å la vekten være fram til veiedag en gang i uka, men det raknet etter Camomilla-mannen ryddet og vekten fant veien tilbake til badet. Trofast tråkker jeg opp på den hver morgen. Jeg synes det er bedre slik; de ukene jeg ikke veide meg daglig var jeg nesten nervevrak hver fredag - livredd for resultatet lørdag morgen. Nå vet jeg hvilken vei det bærer (heldigvis nedover foreløpig), og kan senke skuldrene litt ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.