< Tilbake til oversikten

Livets lyse lavkarboside

aktivjente sa for siden:

Jeg synes det er så mange som sliter med motivasjonen for tiden. Meg inkludert.. noe som førte meg inn i en lang pep- talk to self:p

Kan vi ikke dele alle de positive erfaringene vi har med denne nye livsstilen, og så kan alle ta en titt inn her når vi møter på kvist?

1. Jeg er generelt i et fantastisk godt humør!
  2. Har mer energi.
  3. Tross frykt som tidl uttalt i en egen tråd: musklene er blitt mer definerte og jeg ser da mye strammere ut (selv om ikke vekta er enig, men det er vel ikke den som er sjefen i huset!)
  4. Har ikke engang nærma meg den store skjelven (blodsukkerfall) siden jeg starta på lav- karbo!
  5. Selv om ingen sier noe, FØLER jeg meg slankere. Det er for meg selv jeg gjør dette:). (det er vel ikke helt enkelt å skulle spørre om folk har slanka seg. Da sier man samtidig at vedkommende var tykk før)

Vel - kom igjen og del gledene med hverandre!!!

Gracen sa for siden:

har bare gått på lav karbo i fem dager,men noen posetive forandringer har keg faktisk merket allerede :)

1: Jeg er i mye bedre humør
2:Føler meg ikke så trett lengre
3:Magen funker MYE bedre
:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.