< Tilbake til oversikten

Fersk

fancyface84 sa for siden:

hei
jeg startet på atkins diett program i dag, men er tøft kjenner jeg på hodet og er svimmel.
Noen som har noen råd angående min første fase

grotingeling sa for siden:

Har ikke selv noen erfaring med Atkins, men du opplever symptomer som de fleste av oss som følger en variant av lavkarbo har gjort.
Drikk mye vann, og så ville jeg vel unngått de helt store fysiske anstrengelsene i oppstarten.
Ønsker deg lykke til med dietten:klem:

Wannabislim sa for siden:

Hei, jeg har holdt på i knappe to uker nå og har slitt litt med hodepine enkelte dager, men det har gått over når jeg har gjort helt tradisjonelle ting som gå en tur i frisk luft og drikke masse vann.... Men jeg har begynt å ta kosttilskudd med magnesium og kosttilskudd med kalium (kjøpt på apoteket) og etter det har jeg faktisk ikke merket noe mer til det:)

Jeg tror noe av det viktigste er å drikke MYE! jevnt gjennom hele dagen. Selv drikker jeg vann med isbiter, hvit, grønn og sort te og litt kaffe. Ja, da, det sies overalt at man ikke skal drikke koffein, men ingen har klart å gi meg noe godt svar på det unntatt at man kan få søtsug av koffein. Det gjør ikke jeg så derfor fortsetter jeg å nyte et par kopper kaffe om dagen.... Lykke til du også, vi får bakke hverandre! Ha en fin kveld

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.