hei!
Jeg går nattevakter og lurer i den forbindelse hvordan i alle dager dere gjør det i forkant av nattevakt med mat og sånn?
Kan ikke sitte i 10 timer uten mat når jeg er meget aktiv på natt, er jo greit når jeg først har hatt ei nattevakt, fordi da sover jeg bort frokost og lunsj, og dette blir det som spises på natten.
Og når jeg går av nattevaktperioden, skal jeg ta spise frokost før jeg legger meg noen timer, og stå opp til lunsj, så er alt normalt i forhold til vanlig dag?
HJELP!
Begynte forresten mandag med kur, og skal på nattevakt imorgenkveld:)
På ketolyse spiser du når du er sulten og spiser deg passe mett. Når du er i våken tilstand. Dag eller natt. Ketoseforbrenningen går døgnet rundt :)
scroll helt i bunn av siden her, så ser du flere tråder med samme tema.
Det hender jeg tar nattevakter, og jeg spiser bare som jeg normalt ville gjort om dagen. Frokost når jeg står opp/når jeg blir sulten på morningen, osv osv. Tar med vanlig niste som jeg ellers ville gjort på en dagvakt eller kveldsvakt.
Jeg lager meg en liten "salat" til "lunsj" på jobben.. jobber ofte sent. Jeg tar agurkbiter og tomatbiter sammen med diverse nøtter og ostebiter (jarlsberg). Det er et lett og godt måltid. Hvis jobben din er ganske aktiv så er det mulig du trenger mer enn det, men det tar ihvertfall bare noen minutter å lage og ta med i en boks. Anbefaler også at du lager deg en god porsjon middag før du drar på jobb så du er mett en stund.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.