< Tilbake til oversikten

Kan jeg få melding eller lignende når ...

Persille sa for siden:

noen har svart i en tråd etter meg? Sliter en del med hukommelsen, så husker ikke alt jeg har svart på?

Eller er det noen måte jeg kan følge med på enkelte tråder? Abonnere på de eller noe slikt?

-Persille

Kitt sa for siden:

Klikker du på Kontrollpanel oppe på den grønne linjen vil du finne alle tråder noen har svart i etter deg!

Klikker du på din egen avatar, kommer du inn på profilen din, kan du finne alle tråder og innlegg du har laget!

Klikker du på brukernavnet ditt får du andre valg!

Prøv deg litt frem, klikk litt her og der!;):eek::D

Klikker du på Trådverktøy rett over et innlegg, kan du abonnere på en tråd du ikk ehar innlegg i! Alle tråder du har innlegg i, blir automatisk lagret i kontrollpanelet ditt!

Persille sa for siden:

Tuuuusen takk;)

Er det noen som vet forskjellen på hurtigsvar og "skriv svar"?
Nå skrev jeg et hurtigsvar

-Persille<3

Kitt sa for siden:

Du får vel ikke lagt inn ikoner/smileyer med hurtigsvar, gjør du?:confused:;):D

Gerd sa for siden:

joa :D Men da må man lage koden for smilyene :ja:

Persille sa for siden:

Hva dere kan:blomster:

Kitt sa for siden:

Ja,men det kan vi jo overalt, liksom! Er jo såååå mye enklere med de "ferdige":p:D

Gerd sa for siden:

Ja, det er sant :D Skal hukommelse til for å huske alle kodene ;) :D

Huldr sa for siden:

Gjør det det? Har aldri abonnert automatisk på tråder jeg har innlegg i jeg ... Ser nå at det går an, men tror man må stille inn selv?

Og jeg bruker bare hurtigsvar og skriver koder med bokstaver - det går veldig greit det :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.