Jeg hadde vært så flink og kjøpt inn gjennomsiktige plastbokser til å oppbevare melsorter og frø og sånt i, og så merket jeg dem med røde dymo-lapper - bortsett fra at det var slutten av en gammel rull dymo-teip, så limet var dårlig og de falt av så fort jeg snudde meg. :p
Sååå jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å se forskjell på pofiber-boksen og fiberhusk-boksen, hehe. Jeg tror den ene er litt mørkere/gulere enn den andre, men det hadde vært godt å få bekreftet, så skal jeg smelle på nye merkelapper igjen...
Jeg har sjekket mine nå, og det er utrolig vanskelig å se forskjell. Kanskje en liten anelse gulere på fiberhusk. Jeg synes også det i fiberhusk er litt flere mørkere "korn":)
Dei er temmeleg like. Men viss du ser nøye, så er pofiberet rundare, mens fiberhusken er flatare. Det er også, som drizella seier, litt meire mørke korn. Til slutt, dersom du framleis er usikker, skal du ta ei teskjei av kvar i kvar sin kopp og tilsette 1/2-1 ss vatn. Pofiberet flyt fortare opp på overflata av vatnet, mens fiberhusken svell opp og tjuknar fort og blir geleaktig mykje før pofiberet svell ut.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.