< Tilbake til oversikten

Har lyst til å dele min historie med dere

Benedictee sa for siden:

Fantastisk :) Skal jaggu ikke mye til før man ikke kjenner igjen segselv! Definitivt en motivator i det du skriver, for slike skrekkbilder har vi vel alle detagget segselv i på fjasern eller bedt folk slette :)

TrillTrall sa for siden:

Men vær litt snill mot deg selv da - 3 mnd etter fødsel er ofte både hormoner og kropp og det aller meste ikke akkurat helt på stell ennå! :) Tror det finnes noen bilder av meg da jentungen var 10 mnd, bilder jeg helst vil glemme... Men har en mistanke om at de er i det ene albumet hennes, kanskje jeg skal sjekke bare for å se hvordan jeg så ut. :D

Du har vært kjempeflink som har gått ned såpass mye da! :ja:

Tropika sa for siden:

WoW! Du har vært kjempeflink!

Kjenner jeg gleder meg til å ta fatt, forhåpentligvis den 1 november.

mamz sa for siden:

Så flott, du er flink :) er veldig glad på dine vegne, stå på videre :heia:

Gerd sa for siden:

Takk for at du deler historien din :blomster:

Lykke til videre :heia:

katten sa for siden:

Gratulerer med så god framgang!
Det er ein motivasjonsfaktor for uss andre her inne :)

Tenk at du har mista ein meter! Likte den :)

dumidalia sa for siden:

Kjempeflott resultat, du har vært flink!:cool:

MarensLille... sa for siden:

Så flotte resultater!!! :D Sååå forskjell på bildene! Jeg fikk mitt andre barn 23. Februar, og er på god vei til å bli kvitt fødselskiloene og mere til! ;) 25 down, 15 to go... :D Jeg skal rett og slett ned en halv mann!!! :S

RitaBo sa for siden:

:) Takk for flott inspirasjon. Du er kjempeflink.;)

only39 sa for siden:

Ja dette var en motiverende historie og du har jo helt tydelig vært god mot deg selv og kroppen din, det viser bildene dine!
[font=Comic Sans MS][/font]
Skal selv ta bilder denne helgen og legge ut før og underveis bilder. Jeg har et par bukser jeg overhodet ikke får på meg som jeg tenkte jeg skulle ta bilder i nå og, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge, når di sitter på! :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Fortsett i samme ånden du, dette får du til!!
Du har meg i heiagjengen din!! :p

Only39

e84 sa for siden:

Så flink du har vært! :)
Klapp på skulderen og lykke til videre! :p

Lill-B sa for siden:

Takk for at deler så god inspirasjon. Du har vært kjempeflink. :ja: :heia:

Namba sa for siden:

Gratulerer med kjempeflott resultat!! Du har vært flink!

Wannabislim sa for siden:

Jeg synes du er modig som deler så åpent med alle oss andre. Det er til etterfølgelse! Og gir selvsagt motivasjon til selv å fortsette på noe som virkelig kjennes "riktig" ut, selv om det enkelte dager holder hardt ikke å skeie ut med noe.... TAKK:)

tmaria sa for siden:

Tusen takk for gode ord, dere!
Jeg håper at dette kan være med å motivere de som sliter i lavkarbohverdagen, og at hver enkelt finner sin måte som fungerer :)

Mellon sa for siden:

Å så flott du er blitt da, den tunikaen her jeg også fnis Kjempeflott, og en super motivasjon. Jeg kjenner jeg er så klar for å kunne dele etter bilder, men føreløpig har jeg kun før bildet- men etterbildet kommer!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.