Kitt sa for siden:
Se hva jeg tilfeldigvis kom over på leting etter noe annet!:)
Kitt sa for siden:
Se hva jeg tilfeldigvis kom over på leting etter noe annet!:)
Charlott sa for siden:
For et herlig navn! :D
Opheliia sa for siden:
Den passer jo alle(som vil ha sukkerfritt godis o.l) og ikke bare dem med pcos^^
Carisma sa for siden:
Jeg syns denne boka hadde den mest fantastiske tittelen ever da! frkskrump.dk/shop/product.aspx?pid=254&navback=his :lol:
Opheliia sa for siden:
Skrump høres mye bedre ut enn slankingen:p
Kitt sa for siden:
Det gjør den! Men det er første gang jeg ser noen reklamere for at de er spes PCOS- tilpasset!:D
Photobscura sa for siden:
Jeg synes faktisk det beste ordet for 'å slanke seg' er det svenske (opprinnelig engelske) 'banta' som kommer av navnet William Banting, en overvektig begravelsesagent som nok er den personen som først gjorde lavkarbodietter populære midt på attenhundretallet, etter å ha sett en spesialist på grunn av et hørselsproblem. Han ble satt på en diett fattig på sukker og stivelse, og var så imponert av resultatet at han skrev et pamflett som ble veldig populært, kalt "A letter of corpulence", som har vært i trykk fram til i dag, og brukt som eksempel av Dr Atkins så vel som Gary Taube!
Dagens historieleksjon :D
Opheliia sa for siden:
Ja, jeg likte butikken veldig godt faktisk. De varene som var tilpassa PCOS inneholdt relativt lite karbiser, men igjen, det var alt der jeg får raufoss av i de tinga:p Malitol, sorbitol, xylitol - ikke helt mine "kompiser". Var på teater en gang og spiste en hel pose (ok, det var jo faktisk min egen feil..) med gummigodteri som inneholdt blant annet malitol... Å gud så vondt det var i magen underveis i forestillingen:rolleyes:
Men er man litt flinkere enn meg, dvs at man klarer å begrense inntaket sitt av dette her så fungerer jo slike ting veldig bra. Klarer man ikke å begrense seg så får man jo igjen for det:(
Kanutten sa for siden:
Her hjemme betyr å skrumpe det samme som å skryte... :p
Opheliia sa for siden:
Hm...jeg tror ikke skrump betyr noe spesielt der hvor jeg kommer i fra faktisk:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.