< Tilbake til oversikten

Hei! Ny her inne!

anitan sa for siden:

Ah, er veldig glad for at jeg fant dette forumet.
Enklere å gå på diett når man har noen likesinede å snakke med!

Er så utålmodig.. vet jeg ikke burde være det.. Er på 2 uka mi nå og står bom stille.. gjort det de siste dagene... Har fulgt alt.. Skjønner ikke.. Er litt redd for at jeg ikke vil gå mer ned... :confused:

arnakristin sa for siden:

Hei,
Dersom har noe spørsmål vedrørende kostholdet ditt så er du nødt til å legge ut hva og ikke minst hvor mye du spiser og drikker. I tillegg er det viktig å klargjøre hvilken diett du følger: Easylife eller Ketolyse disse er nemlig ekstremt forskjellige… med den lille informasjonen du har lagt ut er det helt umulig å komme med konkrete råd.

anitan sa for siden:

Jeg spiser easylife shaker 2-3 ganger om dagen og ett "ketolyse" måltid! Rett og slett fordi jeg ikke fikser å kun gå på shake! Drikker MASSE vann(ca 4- liter om dagen) og kanskje ett par glass med sprite zero! Vet de er ulike kurer, men ifølge hun veiledern på treningssenteret kommer man i ketose på easylife også og tok meg friheten ved å spise ett ketolysemåltid...

anitan sa for siden:

skulle stå 4-6 liter om dagen=)

anitan sa for siden:

Skal også sies at jeg bruker ketostix, og er i ketose!

marjusen sa for siden:

Er det ikke 40-50 KH i hver slik easylife shaker? Også basert på 500 kcal om dagen. Da er du i ketose pga KCAL underskudd, og IKKE KH underskudd desverre. Dette er veeeeldig laangt laangt unna ketolyse.

marjusen sa for siden:

Dette sier bare noe om hva som er i urinen, altså ketoner, men ikke så mye mer. Vet det er eget forum her inne om easylife, men å kalle det ketolyse blir litt feil. Alle kan komme i ketose stort sett, men det er ikke alle gangene det er en like god måte å komme dit på;) hehe

anitan sa for siden:

Skjønner.. litt av opplegget til easylife er at man skal over på lavkarbo uansett etter noen uker på shake.. så jeg trodde ikke at å tjuvstarte litt og spise karbofattig mat gjorde noe.. men det gjør altså det. Sett at jeg valgte å kalle kuren min noe anna ett easylife/ketolyse? Har btw gått ned 3 kg på en uke:) Noen andre som har forslag når man går på shake og dør av å bare drikke og ikke spise?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.