< Tilbake til oversikten

Nå passer alle klærne!

Coopteddy sa for siden:

Etter knappe seks måneder på lavkarbo er det blitt mange merkedager, men i dag er en av de største!

• Morgenvekta viste ny bestenotering på 67,4 kilo.

• I mange år har jeg hatt en 70 liters plastbalje med klær som har vært for små (en del kjøpt for små....). Denne har blitt stadig romsligere. I dag tømte jeg den! Nå passer alle klærne!

• Da jeg var 18 år og fortsatt brukte bukser, hadde jeg et par kjempekule som jeg har tatt vare på for nostalgiens skyld. Jeg har aldri trodd de skulle passe igjen (de ble lagt bort etter svangerskap for elleve år siden). Mest for gøy prøvde jeg dem i dag. De passet! Litt trange, riktignok, men kunne glatt ha brukt de offentlig. Selv om jeg nå er "bare" sju, åtte kilo tyngre enn den gang er jeg overrasket pga kroppsformendringer.

• Jeg våget meg også til å prøve bunaden. Da jeg prøvde den for noen måneder siden fikk jeg ikke igjen vesten. Nå er den romslig! Om jeg ikke tryner på vekta, tipper jeg den må syes inn til neste mai.

Kan ikke annet si enn at jeg nesten drukner i selvtillit for tiden - nesten redd for å bli høy på pære. :-D
Har en kommentar fra forleden med meg i hjertet: "Hva er det som skjer med deg? Du er blitt så vakker plutselig". Fine mannen som sa det. Sende noen varme tanker

:_punk:

Gerd sa for siden:

Så herlig :D :heia:

Gratulerer!!! :D

vimsen85 sa for siden:

Dødsbra! Kasta alle mine for-små-klær i fjor. Nå er alle klærne for store :P Så jeg har nå handlet bort stipendet mitt. Glad jeg har fryseren full av mat, for stipend kommer ikke før 15. oktober :P

dumidalia sa for siden:

Så bra!!
Gleder meg til jeg kan dra på meg buksa og bunaden som ble kjøpt ogsydd til en 15-åring..Da blir det jubeltråd fra meg også!

mamz sa for siden:

Så herlig da :D kan bare tenke meg hvor herlig det føles for deg :heia:

Grovsnus sa for siden:

Gratulerer :)

katten sa for siden:

Gratulerer så mykje!! Tenker det føles utrolig deilig.
Gleder meg til det er min tur :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.