< Tilbake til oversikten

Atkins-barer

Mami84 sa for siden:

Lurer på om det gjør noe om man bytter ut ett eller to av brødmåltidene med en atkins bar? Følger spis deg slank kuren. :) Jeg har sjekket med ketosestix og jeg er fortsatt i ketose. så da vil det vel ikke ha noe å si om jeg bytter ut et måltid eller om jeg kanskje til og med tar en bar i tilegg til måltidene?:)

mega sa for siden:

Hei :)
På atkinsbarene står det oppgitt det totale karb.innholdet, men på baksiden, ved siden av næringsinnhold, står det også i hvilken fase de kan spises-"i alle faser" synes jeg er de tryggeste :) personlig bruker jeg dem som måltidserstatter, synes de er perfekte å ha i veska!!
Og om du tar dem i tilegg, tror jeg kommer helt an på hvor mye karber du har spist tidligere på dagen :)
[font=Times New Roman][/font]
Lykke til!

Lillelord sa for siden:

Min erfaring med Atkinsbarer (eller Fedons) er kun negative. 1) De stopper min ketose. 2) De gir meg sukkersug. 3) Og jeg tror at de er et eksempel på slik "raffinert" industrimat som mange som meg ikke tåler.

Idarull sa for siden:

Syns ikke de er noen god måltidserstatter annet enn hvis jeg er ute på noe eller vil ha noe søtt. Men gode er det :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.