Jeg smiler :) Med 65.7 kg er jeg på mitt letteste siden videregående. Og i morgen skal jeg prøve meg på en halvmaraton, jeg som for halvannet år siden hatet å jogge en centimeter. 2010 - like blid! Dette ble nok MITT år :D Heia meg selv! :)
Ah! NÅ smiler jeg enda mer! Det gikk fint. Overraskende fint. Eller....betryggende fint kanskje. Jeg håpet jo jeg ikke skulle slite meg igjennom distansen som et slips, fra start til mål, og det trengte jeg ikke heller! Såååå herlig å kjenne at kroppen fungerer, som den aldri har gjort før tør jeg påstå.
Det gikk lett og fint fram til 12 km. Deretter en liten "bråstopp" og så gikk det ikke så fort mot 17 km. En liiiiten stopp der igjen, og så gikk det greit igjen mot mål. Fikk til og med lagt inn en 300 m spurt mot mål. :D:D
Tid på langdistansedebuten: 2:23:10. Jeg klarte altså ikke heeelt delmålet mitt, å klarer 9 km/t i gjennomsnittsfart, men så var det egentlig målet å gjennomføre distansen. Så jeg er superhappy, og rett og slett ganske stolt i kveld! Tror det varer en stubb ut i neste uke også :)
Send en PM til Gerd så ordner hun det, eller en annen moderator:)
Og gratuler med en superfin innsats!! Du er kjempeflink og har all grunn til å være stolt!!:heia::heia:
Kjenner at jeg får lyst igjen, har løpt mange år før - du motiverer....:rolleyes:
Flinka!!! Fantastisk bra, var i byen og så på halvmaraton, så mye flotte mennesker i alle aldre!!!Skulle gjerne vært med,men har ikke knær til det!!!:D:D
Utrolig flott å se at du har klart målet ditt! :D Jeg er selv langdistanseløper, og følelsen når du har kommet over målstreken er bare helt fantastisk. Du har all grunn til å være stolt av deg selv, som i tillegg har endret livsstil og tatt av mange kilo! :D Godt jobbet! ;) Stå på videre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.