Det har sikkert blitt pratet om hundre ganger i hundre tråder, men det er ikke alltid like greit å få oversikt.
Akkurat nå har jeg en slags krisesituasjon i huset, noe jeg ser for meg kommer til å hende mye fremover. Enten har vi ikke tilstrekkelig med ingredienser for å lage noe, eller så har jeg ikke tid. Så, hva gjør man egentlig når man er på farten og trenger mat, men har selvsagt ikke tid til å fyre opp under stekepanna osv?
Hva gjør man om man er på byen, matpakka er spist opp, og man er litt sulten?
Kort og godt: Finnes det lavkarbomatvarer som ikke krever forbereding? Sleng gjerne med de som trenger LITE forbereding også.
jeg pleier alltid å ha lavkarbo knekkebrød liggende, lager opp nye før det er tomt i boksen sånn det alltid er noen der når jeg trenger. Mandler er greit å ha på jobb om jeg går tom syns jeg.
Takker for svar, og beklager at jeg ikke har hatt anledning til å svare før.
Men jeg blir nok nødt til å sette liv i denne tråden igjen. Skal på helgetur til Oslo, og skal bo på hostel. Lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre med mat da.
Noen som kjenner til produkter det bare er å plukke ned fra mathylla (betale for) og spise?
Babybell eller Babydell ost - husker ikke helt det riktige navnet. Mandler / hasselnøtter / paranøtter, snacksagurk, Atkins bar, og pålegg er noen tips....
Mange gode råd her. Pålegg med ost og majones er jo godt og mettande.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.