zu37 sa for siden:
Hjelp noen :D
Hvor kjøper jeg lett gele:confused: skal kjøre til Trondheim i morgen. :confused:
zu37 sa for siden:
Hjelp noen :D
Hvor kjøper jeg lett gele:confused: skal kjøre til Trondheim i morgen. :confused:
Troika sa for siden:
Hei
Tror du får det i de fleste dagligvarehandler for tiden, hvert fall de med litt utvalg. Jeg har fått tak i geleen fra Heistad på Meny. Har også registrert at det har kommet en fra Eldorado som jeg også fant på Meny. (Vaniljesaus også forresten) Siden dette er et eget merke fra Norgesgruppen, så vil jeg vel tro at den vil være å finne i de fleste butikker som er i Norgesgruppen, uten at jeg har sjekket det da. :)
Kitt sa for siden:
Heistad sin finnes ikke lengre! :eek:
Den er tatt ut av produskjon!
Men Eldorado har og det går fint å bruke sukkerfri saft og gelantin!:)
Troika sa for siden:
Å ja, det visste jeg ikke! Har vel vært heldig og fått kjøpt restene jeg da! :)
zu37 sa for siden:
Takk for svar:):)
Vet at Heistad sin er utgått. Men finner ikke eldorado gele noen plass. Håper jeg finner den i Trondheim i morgen, skal lete innom alle Meny jeg kommer over... hehe.. Skulle gjerne ha laget ostekake:D
Kitt sa for siden:
Som sagt, du kan fint lage ostekake med fun light saft og gelantin også!
Meny eller Ultra skal ha dem, og mange helsekostbutikker også!
Festina lente sa for siden:
Hvis du ikke finner de typene som var nevnt ovenfor har også Confecta 3 typer (jordbær, ananas og lime). Jeg kjøper dem i butikk, men du kan bestille på nett på www.confecta.no
Lykke til! :)
zu37 sa for siden:
Takk for gode tips :):):)
Fruitdrops sa for siden:
Jell-O har også flere typer.
Jeg kjøper de i Sverige, men kan hende man finner den i norske butikker også. Det vet jeg ikke.
Ellers kan de jo bestilles flere steder på nett.
Idarull sa for siden:
hvor i Sverige da Fruitdrops?
Fruitdrops sa for siden:
I Tøcksfors, på MaxiMat. De har en egen rad hvor de har amerikanske varer.
( De har også Mountain Dew :sikle: men det er ikke lov :nedfor: )
MaxiMat finnes jo mange steder, så det er vel håp?
Idarull sa for siden:
ja den finnes flere steder :D sist jeg var der visste jeg ikke egentlig hva jeg så etter :p ble mest kjøtt..
Kitt sa for siden:
MaxiMat på Nordby har også Jell-O i sin amerikanske hylle!:D
Bare pass på at du får den sukkerfri. Sist sto de veldig hulteribulter!:eek:
Idarull sa for siden:
Å så bra! Er der vi handler vanligvis.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.